Zoeken Vraag het forum

beetje raar maar Zwanger zonder sex??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Om zwanger te raken moet er sperma direct in je vagina terecht komen. Zonder seks lijkt me dat wat moeilijk. Met vingeren (maar dat is eigenlijk ook seks)zou dat ook kunnen als er vers sperma aan de vingers zit.

Anoniem

beste ,
    Ik weet dat de kans zeer klein is maar ik stel de vraag toch even voor de zekerheid.

ik heb geen seks gehad wel hebben we wat geknuffeld nadat hij klaargekomen was (ik in onderbroek en hij naakt) ik was op dat moment ongesteld en had ook een tampon in kan ik dan zwanger zijn? ik heb al paar dagen last van misselijkheid en erg opgezette buik

Reageren
    John (moderator)

Zo kun je echt niet zwanger raken.

Reageren
    Anoniem

Hallo

Ik zit met een zeer vervelende situatie. Een dikke week geleden heeft mijn vriend mij voor de eerste Kee gevingerd en ik heb hem afgetrokken. We herinneren ons niet dat het mogelijk zou zijn dat er sperma of voor vocht bij mij in aanraking is geweest maar we zijn toch ongerust. Ongeveer 5 dagen later deden we weer hetzelfde en deze keer had het gebloed. We dachten dat het mijn regels waren want ze zijn al een tijdje overtijd. Nu staan mijn borsten ook al enkele dagen gespannen maar nog steeds geen teken van menstruatie.. Zou ik zwanger kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er sperma direct in je vagina terecht komen. Dat is dus niet gebeurd zoals je het vertelt. Dan kun je dus ook niet zwanger zijn.
    Was dat de eerste keer dat je seks had?
    Je hebt de tweede keer gebloed. Deed het toen ook pijn?

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor het snelle antwoord.

Ja het waren mijn eerste twee keren. Het deed geen pijn, alleen de eerste keer een beetje. En is er dan een andere verklaring voor de pijn in mijn borsten ipv zwangerschap of menstruatie?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat de bloeding niet je menstruatie was maar je maagdenvlies dat stuk is gegaan. Tenzij de bloeding enkele dagen geduurd zou hebben.
    De klachten die je nu hebt zouden door de naderende menstruatie kunnen komen.

Reageren
    Anoniem

Oké bedankt.

De bloeding was enkel op dat moment. Ik had ergens iet gelezen over innestelingsbloed, en samen met de lijn en het uitblijven van mijn menstruatie begin ik meteen het ergste te denken.

Reageren
    Anoniem

ik heb naakt met me vriend droogeneukt hij kwam er niet in maar wel er tegen aan hij is ook niet klaargekomen is er kans dat ik zwanger ben want ik ben ook overtijd

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je toch niet zwanger hoor

Reageren
    Anoniem

Hi,

Ik heb in me vruchtbare periode seks gehad met mijn vriend, hij is in mij klaar gekomen. Dag later had ik mijn ovulatie. De dag na mijn ovulatie heb ik orale seks gehad met een andere jongen, ik heb hem gepijpt en zijn sperma doorgeslikt. Na een paar minuten heeft hij mij nog gebeft.
    Nu ben ik zwanger maar van wie??? Help mij!

Reageren
    John (moderator)

Van sperma doorslikken raak je niet zwanger….en van beffen ook niet.

Reageren
    Anoniem

Ze zeggen wel eens dat je sperma kan doorgeven als je na het pijpen elkaar zoent ofzo en je daarna gebeft wordt. Is dat een fabel dan?

Reageren
    John (moderator)

Dat is nonsens….
    Of je moet op het moment van klaarkomen in je mond het sperma meteen in zijn mond stoppen en hij dat dan meteen in je vagina stoppen….en zelfs dan is het zeer onwaarschijnlijk

Reageren
    Anoniem

Oke, super bedankt voor je reactie!

Reageren
Reageer op: beetje raar maar Zwanger zonder sex??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.