Zoeken Vraag het forum

kinderwens op de valreep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anouk van Wechem

Oproep

Voor het blad Psychologie Magazine schrijf ik een artikel over zwanger worden rond je veerstigste. Hoe is dat om te leven met een zekere haast? Is er sprake van paniek? Is er berusting? En wat als het niet lukt? Is er spijt? Verdriet? Welke conflicten brengt dat met zich mee? Graag zou ik voor dit artikel in contact willen komen met vrouwen van 35 tot 43 die bezig zijn om zwanger te raken. Ik wil deze vrouwen graag interviewen over de psychologische ‘druk’ die dit met zich meebrengt. Het gaat mij niet zozeer waarom er zo lang gewacht is, maar vooral om hoe je je eronder voelt.

Het blad Psychologie Magazine besteedt aandacht aan de psychologie van het dagelijks leven. In de onderwerpskeuze proberen we aan te sluiten bij de actualiteit. Nu dit onderwerp (vrouwen die lang wachten voor ze besluiten zwanger te worden) in de belangstelling staat willen we graag enkele vrouwen over hun ervaringen aan het woord laten. Mocht je aan dit artikel willlen meewerken, dan kan je mij bellen of mailen.

vriendelijke groet,

Anouk van Wechem
    freelance journalist/ tekstschrijver Psychologie Magazine
    06 54667725
    [email protected]

Reageer op: kinderwens op de valreep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.