- mieke1 februari 2010 om 11:16
wie begint er ook met clomid?
en waarom hoef je dit maar 4 dagen te slikken?ik ben erg onregelmatig ongesteld mar nu voor het eerst na miskraam van afgelopen mei 2009 nu weer op de 4 weken.Hopenlijk blijft dit zo!!!
heeft iemand ervaring met het snel zwanger worden met clomid?
alle reacties welkom
2 reactiesReagerenAnoniem1 februari 2010 om 16:28Zonnetje1 februari 2010 om 18:48Hallo Mieke,
Ikzelf zit in een soortgelijk schuitje. Kijk anders bij het onderwerp “Zwanger worden met Clomid?” ( http://www.dokter.nl/forum/Zwanger-worden/218559-Zwanger-worden-met-Clomid.html )
Die ben ikzelf onlangs opgestart omdat ik begin deze maand ben gestart met Clomid. Er staan ook wat ervaringen bij van anderen. Ik ben nu in afwachting of ik wel of niet ongesteld ga worden. Eind deze week moet dat duidelijk worden… Spannend dus!Vooralsnog heb ik geen bijwerkingen gehad. Ik ben gestart met 25mg en je slikt de kuur 5 dagen vanaf de 3e dag van je menstruatie. Het is een kuur die invloed heeft op het centrum dat je hormoonhuishouding aanstuurt. Deze zorgt ervoor dat er eiblaasjes vergroten en deze uiteindelijk
tot een eisprong komen.Ik snap alleen niet dat je gaat starten met Clomid als je cyclus net weer geregeld is en 4 weken is. Mooier kan bijna niet! Heb je niet het advies gekregen om het nog een cyclus aan te kijken? Hoewel het mooi is dat er een medicijn als Clomid bestaat, is het volgens mij prettiger om zwanger te worden zonder medicijnen.
Plaats je volgende bericht anders (ook) in het bericht “zwanger worden met Clomid” dan kunnen er misschien nog meer vrouwen aanhaken met ervaringen of vragen.
Groeten,
Reageren
Zonnetje.