Zoeken Vraag het forum

Penis tegen vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn vriendje ging met zijn penis tegen me schaamlippen aan maar er kwam heel misschien beetje voorvocht maar hij veegde het weg met ze hand kan ik zwanger zijn?

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee zo raak je niet zwanger

Reageren
    Sofi

Kan er niet sperma deeltjes in de voorvocht zitten en als hij mij heeft gevingerd terwel hij zichzelf eerst had afgetrokken

Reageren
    John (moderator)

als hij na het aftrekken niet meer heeft geplast, dan zou dat wel kunnen.
    Beter om het hele verhaal in 1 x te vertellen dan in etappes. Anders kun je dus verkeerde antwoorden krijgen

Reageren
    Sofi

Oké ik ga het helemaal vertellen ik en mijn vriendje waren samen k trok hem af maar hij voog het voorvocht weg van zijn penis en smeerden het aan een doekje af daarna maakte hij zijn penis helemaal droog en ging hij tussen mijn schaamlippen voor 5 seconden daarna ging hij met zijn hand wegvegen voor als er voorvocht kwam en toen was het klaar

Reageren
    John (moderator)

Zo raak je dus niet zwanger

Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er toch echt sperma IN je vagina terecht komen, Mar handig is het niet om dat zo te doen. Het kan ook een keer misgaan

Reageren
    Sofi

Dus toen hij tussen me schaamlippen ging met ze penis kan ik niet zwanger raken

Reageren
    Sofi

maar hij zei tegen mij dat ik wel de noodanticonceptie pil voor de zekerheid moest slikken dus k deed dat wel

Reageren
    John (moderator)

Die kans is wel heel erg klein

Reageren
    John (moderator)

Als je die pil genomen hebt, dan is het toch goed….

Reageren
    Sofi

Denkt u dan dat het goed is nu of denkt u dat ik zwanger ben?

Reageren
    John (moderator)

je hebt toch de morning after pil gebruikt? dus zwanger zul je dan niet worden

Reageren
Reageer op: Penis tegen vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.