Penis tegen vagina

"/> Penis tegen vagina - Medische Forum - Dokter.nl

Penis tegen vagina

Online ZorgZus

Ik ging vandaag met me vriend liggen in me bed en k ging op hem zitten maar niet op ze penis maar hij ze ballen daarzo en toen gebeurde er niks en ook hij ging met ze penis bij me schaamlippen maar niet in me vagina dat mag niet want ik wil maagd blijven maar kan ik dan zwanger zijn?? Ik ben heeel bang

Reageer

Om zwanger te raken moet er sperma IN de vagina terecht komen

Reageer

Hij vingerde me daarna maar ik trok hem af niet hij zelf maar er kwam sws voorvocht maar ik heb geen sperma gezien want dat is toch wit

Reageer

Dan zal het wel goed zijn...

Reageer

Maar nog 1 ding 3 weken geleden was er ook dat we dit hadden maar toen met de penis tegen de schaamlippen en toen had ik de noodanticonceptie pil geslikt kan ik dan nog zwanger worden ik stress hem zo erg

Reageer

Misschien is het handig om eens op te zoeken hoe je zwanger zou kunnen raken.

En hoe je dat voorkomen kunt.

Dat scheelt misschien stress.....

Reageer

Maar denkt u dat ik nu zwanger ben?

Reageer

Als je er zo over stresst moet je dit soort dingen niet doen of aan de pil gaan. De noodpil was voor 3 weken geleden die werkt nu niet meer.

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hoe zou ik dat nou kunnen weten??

Reageer

🔮

Reageer

Nee kijk die noodpil heb ik 3 weken geleden geslikt gelijk nadat we die contact hadden met penis en vagina toen 12 uur daarna had ik gelijk die pil geslikt alleen ik ben nog steedds heel bang dat ik zwanger ben omdat ik onregelmatig ongesteld word en ik 15 jaar ben ben ik heel bang

Reageer
Reageer op: Penis tegen vagina
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif