Zelfinsemenatie

"/> Zelfinsemenatie - Medische Forum - Dokter.nl

Zelfinsemenatie

Online ZorgZus

Beste mensen

Mijn vrouw en ik kunnen het helaas
    Niet via de intieme manier doen wegens pijn aan haar bekken, daarom doen we sinds kort aan zelfinsemenatie.

Ik ejaculeer in een steriel bakje , vervolgens zuig ik het direct met een spuitje op, en spuit ik het vervolgens direct in haar vagina, vervolgens hebben we voorspel zodat ze nat en vochtig wordt , zodat het sperma makkelijker kan bewegen.

Doen we iets fout ? Want ik lees op internet dat je 15 min moet wachten zodat het sperma vloeibaarder wordt. Of moeten we eerst voorspel hebben en daarna pas inspuiten ?

Reageer

Persoonlijk ben ik van mening dat je dit via een gynaecoloog zou moeten doen. Die heeft speciale spuitjes hiervoor en kan je precies uitleggen hoe je dat dan moet doen

Reageer

Ander vraagje, als ze last van haar bekken heeft, hoe gaat een zwangerschap en eventueel een bevalling, daar invloed op hebben? Is dat verantwoord of wordt dat het grootste deel van de zwangerschap plat liggen?

Ik zou alleen al  om dergelijke dingen de begeleiding van een arts zoeken om complicaties te voorkomen.

Reageer
Reageer op: Zelfinsemenatie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif