Wat is dit? FOTO’S<"/> Wat is dit? FOTO'S - Medische Forum - Dokter.nl

Wat is dit? FOTO’S

Online ZorgZus

Hallo allemaal
    Wie kan me helpen? Ik begrijp er niks meer van. Heb normaal cycles van tussen 28 en 30 dagen. Meestal 30 en enkele keer 31. Zit momenteel op cd 35 en nog geen menstruatie. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was eerste maand dat we het geprobeerd hebben. Laatste baby dance was op 13 juni. Ik ben nu dus op zn minst 5 dagen over tijd en zou 5 weken zwanger zijn. Het probleem is dat ik vanaf cd 28 heb getest en telkens negatief. Wel heb ik allerlei vreemde symptomen zoals misselijkheid vermoeidheid enzovoort. Nu sinds 3 dagen vind ik na het plassen telkens deze kleine stukjes weefsel in het toilet. Zonder enig bloed, schone "vleesjes". Kleiner dan een vingernagel. Lijkt op kipfilet structuur. Sorry klinkt en ziet er vies uit. Heb alleen lichte krampjes sinds 3 dagen ook. Als dit een miskraam is waarom heb ik dan nooit positief getest? Als er blijkbaar al iets vlezigs gevormd heeft in mn lichaam. En als het geen miskraam is wat is dit dan en waarom word ik niet ongesteld en heb ik geen positieve test. Ik snap er helemaal niks van. Heeft iemand dit meegemaakt of weet hier meer van

Reageer

Ik zou dit met je huisarts bespreken.
    Die kan je vertellen of dit normaal is en eventueel een bloedtest doen om te kijken of het idd door een miskraam komt.
    Of dat het iets anders is wat misschien een reden zou kunnen zijn om naar een gynaecoloog te verwijzen.
    Daar heb jij meer aan dan aan ervaringen van anderen, iemand anders kan hetzelfde ervaren, maar door een andere oorzaak.

Reageer

Ik ga morgen inderdaad langs de huisarts, maar ben gewoon zo ongerust en onrustig door de onzekerheid.

Dit kwam er vandaag weer uit:

Reageer

Het kunnen stukjes baarmoederslijmvlies zijn. Maar dan zou de menstruatie in aantocht moeten zijn

Reageer

Ik heb inmiddels gisteren een positieve zwangerschapstest gekregen. Zou dan nu 5 weken en 1 dag zwanger zijn. Is dit normaal om dit te verliezen tijdens een zwangerschap? Maak me wel zorgen. Kon het een meerling zijn waarbij eentje afgestoten is ofzo en dit het resultaat daarvan is? Heb verder geen vleesjes meer verloren.

Reageer

Waarom ga je er niet gewoon even mee naar de huisarts?

Die kan dan bepalen of het iets is waar wat mee gedaan moet worden of dat het iets onschuldigs is.

Reageer

Ik kan helaas pas morgen terecht bij de arts en maak me gewoon zorgen over wat er gaande is. Zeker nu ik zwanger blijk te zijn.

Reageer

Je zult dan toch nog even geduld moeten hebben tot morgen. Ik kan er zo helaas niets over zeggen

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Wat is dit? FOTO’S
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif