Zoeken Vraag het forum

Hoe lang kan sperma overleven buiten het lichaam?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Er komt zo toch niks in je bloedbaan

Noetie

Ok bedankt

Reageren
    Noetie

Maar ik bedoel als die spermahanddoek op 30 graden is gewassen en je droogt je af met deze handdoek en het komt in een wond

Reageren
    John (moderator)

Als je de handdoek hebt gewassen is alles weg.. Vraag me alleen af wat nou het probleem is als het in de wond zou komen. Je hebt de vraag onder zwanger worden gesteld. Misschien moet je eens op internet kijken hoe je zwanger kunt worden. Beslist niet via sperma in een wondje

Reageren
    Noetie

Nee ik bedoel ook niet of je zwanger kunt worden. Maar of iemand in het gezin die die handdoek gebruikt waar mijn sperma aanzit een infectie zou kunnen krijgen door mijn sperma in een wondje. Maar ook bij 30 graden is het dus weg ? Dat hoeft dus niet bij 60?

Reageren
    John (moderator)

Je hebt de vraag onder zwanger worden: geplaatst…..
    Nee daar krijgt sowieso niemand een infectie van

Reageren
    .

Leeft sperma nog als je het vanje buik afveegt met je deken blijft die dan nog leven op de deken?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat gaat dood

Reageren
    Ji

Kan een vrouw zwanger worden van sperma overblijfselen op wc papier of sperma in een handoek. Als ze heel snel daarna ook naar de wc gaat of die handdoek gebuikt?

Reageren
Reageer op: Hoe lang kan sperma overleven buiten het lichaam?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.