- Anoniem19 oktober 2020 om 23:13
Hoi,
Ik en men vriend hebben droogseks gehad we hadden allebei onderbroek + jeans broek aan nu ben ik wel al 2 keer ongesteld geworden maar ik heb gelezen dat je tijdens zwangerschap ook bloed kunt verliezen en dat dat lijkt op maandstonden ik heb ook al last van misselijkheid en ik wordt ook dikker enzo.
Hopelijk kunt u me helpen mvg anoniem
John (moderator)
19 oktober 2020 om 23:37Zo kun je dus onmogelijk zwanger raken
ReagerenAndrea1 december 2020 om 01:02Hoi hoi,
Ook ik en mijn vriend hebben droog seks gehad, hij had een joggingbroek aan en ik een legging. We waren beide opgewonden en zodoende voelde ik ook zijn joggingbroek een natte plek krijgen door mijn kleding heen. Hij is niet klaargekomen, maar er is een kans dat voorvocht wel active zaadcellen mee neemt. De vraag is hoegroot de kans is dat ik zwanger ben. Ik ben inmiddels al een week of 1.5 misschien 2 verder en mijn periodiek is 4 dagen laat. Ik heb wel symptomen dat het eraan komt, maar deze overlappen met symptomen van een vroege zwangerschap. Wat kan ik het beste doen en hoe groot is de kans op zwangerschap?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2020 om 12:05Zo kun je dus onmogelijk zwanger raken
ReagerenLien24 december 2020 om 20:31ik ga echt stuk op alle vragen hier. Vermeld de volgende ook hoe oud hij/zij is?
ReagerenSanne24 december 2020 om 23:56Hoi,
Vorige week heb ik droog seks gehad met mn vriend. Hij had zn boxer en spijkerbroek aan en ik was naakt. Hij heeft vocht verloren. Kan dat doorlekken en een zwangerschap veroorzaken? Hij weet niet zeker of hij is klaargekomen. Maakt dat wat uit in deze situatie?
ReagerenJohn (moderator)
24 december 2020 om 23:57Zo kun je niet zwanger raken
ReagerenSanne25 december 2020 om 00:06Hoe weet u dat zeker? Op internet lees ik vele sites waarin staat dat het haast onmogelijk is… maar de kans is dus klein?..
ReagerenSanne25 december 2020 om 14:56In één van uw reacties geeft u ook aan dat de kans zeer onwaarschijnlijk is. Dus het is niet uitgesloten?
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2020 om 15:15zeer onwaarschijnlijk = niet mogelijk
ReagerenAnoniem.26 december 2020 om 14:57Hi, is het mogelijk om zwanger te raken van voorvocht op de vingers? Mn vriend had wat voorvocht op zn vingers en heeft mij ongeveer een minuut daarna gevingerd. Zijn vingers kwamen wel eerst op kleding terecht. Kan ik zo zwanger worden?
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2020 om 15:01Nee zo raak je niet zwanger
ReagerenAnoniem.26 december 2020 om 15:10Heeft dat te maken met tijd of omdat hij in aanmerking is gekomen met kleding? Of is het überhaupt niet mogelijk, ook als hij direct erna had gevingerd?
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2020 om 15:13In voorvocxht zitten in principe geen leven spermacellen, tenzij hij kort van tevoren (enkele minuten) een zaadlozing zou hebben gehad. Maar dat zou dan ook opgelost zijn door her aanraken van kleding
ReagerenKkAs16 februari 2021 om 02:18hallo ik heb ook sex gehad wel met condoom en we hebben droog sex gehad en met onderbroek aan en string en daarna sex en hij is niet klaargekomen en de dag daarna was ik Gwn ongesteld geworden en dan heel me periode Gwn af kan ik zwanger zijn??
Reageren