Zoeken Vraag het forum

Kans?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vraaagje

15 maart laatste dag ongesteldheid. Donderdag 19 maart is hij een paar keer met zijn penis tegen mijn vagina gekomen. Zondag 22 maart ook. Weet alleen niet of het toen met voorvocht was. Daarna is hij klaargekomen op bed. Eisprong zou dinsdag 24 moeten zijn. Wat is de kans dat je hiervan zwanger raakt? En als er een heel klein beetje sperma tegen je schaamlippen is gekomen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terecht komen. En of dat zo is kan ik ook niet zeggen. Maar ik acht de kans toch wel heel erg klein

Reageren
    Vraaagje

Want afgelopen maandag 20 maart voelde ik ( Wat ik normaal met mijn eisprong voel) stekende pijn  rechts onder in mijn  buik. Zou het een verlaten eisprong kunnen zijn? Of is dat wel heel laat? En nu ben ik beetje weeeig in mijn buik. Kan natuurlijk ook komen omdat ik volgende week ongesteld moet worden. Wat denkt u?

Reageren
    John (moderator)

Je moet gewoon even je menstruatie afwachten

Reageren
Reageer op: Kans?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.