Zoeken Vraag het forum

Kans?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gerard

Goeiemorgen,

Begin juni 2 keer orale seks gekregen (pijpen zonder condoom) van een sekswerkster. 3,5 week geleden nog eens opnieuw (Geen onveilige penetratie) Vorige week getest op SOA’s, alsook HIV. . Alles negatief. Voor die laatste keer is 2,5 week te vroeg natuurlijk. De ratio bij HIV was wel 0.12.

Nu heb ik last verkoudheid. Betekent die ratio dat mijn lichaam antilichamen aan het maken is?

Ongeruste groetjes
    Gerard

5 reacties
    Reageren
    Anoniem

Van gepijpt worden zonder condoom krijg je geen hiv.

Het feit dat er bij de uitslag van de hiv test niet 0 (nul) staat heeft slechts te maken met kleine onnauwkeurigheden in de marker in de test. De test is negatief, dus je hebt geen hiv. Er wordt pas gesproken van een positieve test wanneer de marker > 1 is.

Reageren
    Gerard

Sorry dat ik nog eens stoor …

Ik voel me absoluut niet ziek, voor alle duidelijkheid, maar er zit nog steeds wat stress omdat ik nog geen 100% zekerheid kan hebben dat het laatste contact niet risicovol genoeg was voor HIV. Vandaag merkte ik een aft op, op een rare plaats: achteraan in de mond aan de kies.

Aften zijn ook symptomen van HIV, maar ik heb niks van andere symptomen (op dit moment).

Wederom geen “zorgen” maken?

Dankjewel,

Gerard

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp niet wat er onduidelijk was aan mijn reactie van 31 juli.

Reageren
    Gerard

Excuus.

Reageren
    Sjekkie

Aften kunnen ook komen door stress, slechte mond hygiene en vitamine te kort. Zou me er niet te druk over maken

Reageren
Reageer op: Kans?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.