- Gerard31 juli 2025 om 09:55
Goeiemorgen,
Begin juni 2 keer orale seks gekregen (pijpen zonder condoom) van een sekswerkster. 3,5 week geleden nog eens opnieuw (Geen onveilige penetratie) Vorige week getest op SOA’s, alsook HIV. . Alles negatief. Voor die laatste keer is 2,5 week te vroeg natuurlijk. De ratio bij HIV was wel 0.12.
Nu heb ik last verkoudheid. Betekent die ratio dat mijn lichaam antilichamen aan het maken is?
Ongeruste groetjes
Gerard5 reactiesReagerenAnoniem31 juli 2025 om 12:02Van gepijpt worden zonder condoom krijg je geen hiv.
Het feit dat er bij de uitslag van de hiv test niet 0 (nul) staat heeft slechts te maken met kleine onnauwkeurigheden in de marker in de test. De test is negatief, dus je hebt geen hiv. Er wordt pas gesproken van een positieve test wanneer de marker > 1 is.
ReagerenGerard1 augustus 2025 om 18:10Sorry dat ik nog eens stoor …
Ik voel me absoluut niet ziek, voor alle duidelijkheid, maar er zit nog steeds wat stress omdat ik nog geen 100% zekerheid kan hebben dat het laatste contact niet risicovol genoeg was voor HIV. Vandaag merkte ik een aft op, op een rare plaats: achteraan in de mond aan de kies.
Aften zijn ook symptomen van HIV, maar ik heb niks van andere symptomen (op dit moment).
Wederom geen “zorgen” maken?
Dankjewel,
Gerard
ReagerenAnoniem2 augustus 2025 om 07:59Ik begrijp niet wat er onduidelijk was aan mijn reactie van 31 juli.
ReagerenGerard3 augustus 2025 om 19:10Excuus.
ReagerenSjekkie5 augustus 2025 om 07:55Aften kunnen ook komen door stress, slechte mond hygiene en vitamine te kort. Zou me er niet te druk over maken
Reageren