Zoeken Vraag het forum

Kan ik zwanger zijn na 1x er in

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ano

Hallo ik heb een vraagje.

Ik had deze week ongesteld moeten zijn maar dat gebeurt nog niet .

Ik zit er veel over na te denken en kwam op 3 dingen uit.

De eerste is dat ik heel veel stress heb door dat ik binnen kort geopereerd word en dat heel eng vind

Het tweede is kan het door sterke medicijnen komen die ik voor de pijn slik

En het derde is dat ik en me vriend zo’n 2 weken geleden op bed naakt lagen en dat hij er 1x heel even er in is geweest zonder condoom zou ik zwanger daardoor kunnen zijn? Hij kwam wel veel later daarna pas klaar

Gr ano

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo raak je niet zwanger hoor

Reageren
    Ano

Maar zou er ook geen voorvocht bij kunnen gekomen zijn.

Ik ben al een week over tijd

Reageren
    John (moderator)

Erg onwaarschijnlijk dat je zo zwanger raakt

Reageren
    Ano

Dankje voor je reactie dit geeft een iets fijner gevoel

Reageren
    Ano

Hoe zou het kunnen dat ik niet ongesteld ben geworden ik maak me toch wel erge zorgen

Reageren
    Catootje

Pijnstillers als NSAID’s werken ontregelend op je hormonen en irriteren je slijmvliezen. Ook zorgen ze voor verliezen aan diverse vitaminen en mineralen. Dit alles kan klachten geven. Het kan verleidelijk zijn voor een man om ‘even’ te voelen zonder condoom maar kan zomaar gebeuren dat ie dan een keer wél klaarkomt.

Reageren
    Ano

Ik slik morfine pijnstilling en sinds eenweek en daarvoor diclofanac zou dit een oorzaak kunnen zijn .

Hij kwam sws niet klaar dat weten we zeker hij kwam pas een tijdje daarna klaar maar zou er miss wel wat voorvocht in me zijn gekomen want ja het is er toch heel even in geweest

Reageren
    Ano

We hebben gister een test gedaan en ik ben niet zwanger ???

Reageren
Reageer op: Kan ik zwanger zijn na 1x er in
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.