Zoeken Vraag het forum

8 dagen overtijd test negatief

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Gewoon even afwachten een paar dagen en dan een nieuwe test doe of naar de huisarts gaan voor een bloedtest

Lady

Zou die bloeding van de 15de een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn.. zolang ik van de prikpil af ben heb ik dit nooit eerder gehad.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik helaas ook niet kan beantwoorden

Reageren
    Lady

Weet je ook niet hoe je dat kunt berekenen vanaf de laatste menstruatie?

Reageren
    John (moderator)

Dat is een beetje moeilijk te bepalen. De innesteling vindt in de regel plaats tussen 6-9 dagen na de eisprong

Reageren
    Lady

Eisprong komt toch voor de menstruatie? Dat zou dan voor 11 okt moeten zijn geweest ?

Reageren
    John (moderator)

De eisprong komt inderdaad voor de menstruatie. Maar na een menstruatie komt er ook weer een nieuwe eisprong

Reageren
    Lady

Okee dankjewel..

Ik heb besloten om deze maand nog even af te wachten

Reageren
    Alias

Heb hetzelfde probleem, sinds september gestopt met de nuva ring, ik had alle syptomen deze maand van zwanger te zijn. Gisteren naar de dokter geweest voor bloedtest maar helaas negatief. Nu afwachten wanneer die ongesteldheid komt. Ik vrees dat het weer een lange weg wordt voor baby nummer 2. Mijn eerste duurde een jaar, heb geen zin om een jaar te wachten!

Reageren
    Lady

Ik heb met de eerste een ander half jaar moeten wachten.. en ben nu ook een jaar en 7 maand van de prikpil af… en het is nu nog afwachten of ik het ben of niet..

Reageren
    cig

tot op heden niet ongesteld worden 11 dagen overtijd. Had wel het gevoel dat ik omgesteld zou worden 2 dagen terug maar ik krijg nu heel veel afscheiding. zo geel wit achtig. vanmorgen weer een test gedaan weer negatief ??

Reageren
    John (moderator)

ga dan naar de huisarts en laat een bloedtest doen

Reageren
    Lady

Hier net zo.. zit op een cyclus van 45 dagen.. vanmiddag een test gedaan ook negatief. Wacht af nu tot 1 dec en anders maar naar dokter

Reageren
    cig

Heb maandag dus een afspraak bij de huisarts voor bloedprikken. als het dus negatief is ga ik huilen..

Reageren
    Cig

23 dagen overtijd maar nog steeds geen ongestelheid. Hcg prik gehad en die heeft vorig week negatief uitgegeven. Volgende week maandag ga ik maar echo’s centrum om te kijken of er echt niks geks is. Zou het kunnen?

Reageren
Reageer op: 8 dagen overtijd test negatief
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.