Zoeken Vraag het forum

Geen bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mel

Ik heb vaak seks gehad met mn vriend . En ik ben deze maand niet ongesteld geweest maar wel hele erge buikkrampen en gevoel alsof ik afentoe bloed lek maar geen ene druppel

Ik ben sinds 2 dagen erg misselijk maar moet ik nog even wachten of zou ik al test halen want ben zo zenuwachtig .word ook zo chaggerijnig afentoe emontioneel en stemmings wisselingen en hele erge honger niet normaal.. mn vriend denkt al dat ik zwanger ben maar ik ben daar zo gevoelig in en wil eerst wachten dacht ik

Wat kan dit zijn want ik stress niet dus mn menstruatie kon gewoon al komen..

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je overtijd bent zou je een test kunnen doen

Reageren
    Catootje

Kan ook zijn dat je problemen hebt met je hormonen. Zoals een te laag progesteron. Dit wordt ook wel oestrogeendominantie genoemd omdat het oestrogeen dan te hoog is ten opzichte van het progesteron. Ook zou je last  kunnen hebben van bepaalde tekorten in je lichaam. Als je misschien de pil gebruikt zouden je klachten daarmee te maken kunnen hebben.

Reageren
Reageer op: Geen bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.