Zoeken Vraag het forum

geen bloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sara

hey allemaal ik ben het weer. Maandag begon mijn stopweek. Normaal gezien krijg ik tijdens de 3 de 4de dag mijn menstruatie. Dit keer was het niet het geval. Ik neem mijn pillen altijd op tijd in en elke dag. Ik heb wel droogseks gehad met de slipjes nog aan. Hij is niet klaargekomen maar hij had wel voorvocht. Ik heb dus de hele week geen doorbloeding gehad, enkel bruine afscheiding. Vrijdag heb ik dan nog laatst heel klein beetje bloed gehad maar dat was dan ook weer niet veel om het menstruatie te noemen. Ik ben naar de dokter gegaan maar volgens hem moet ik gewoon afwachten. Ik heb buikpijn en ik moet zeer vaak boeren laten. Ik heb ook plasneigingen, ik moet zo om de 10minuten op wc maar voor niets. Gisteren avond heb ik ook 2 keer overgegeven. Ik heb nu echt schrik dat ik zwangerschapssymptonen heb en daadwerkelijk ook zwanger zou zijn. Ik ben nu terug begonnen met mijn pil (1dag voor mijn stopweek gedaan zou zijn), maar ik heb nog altijd buikpijn en de klachten. Wat moet ik doen

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Gewoon afwachten zoals je huisarts al zei.

Je kunt nog helemaal geen zwangerschapssymptomen hebben als je al zwanger zou zijn. Dat is veel te vroeg. Van droogseks met ondergoed aan kun je niet zwanger raken

Reageren
Reageer op: geen bloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.