- sara22 april 2017 om 18:15
hey allemaal ik ben het weer. Maandag begon mijn stopweek. Normaal gezien krijg ik tijdens de 3 de 4de dag mijn menstruatie. Dit keer was het niet het geval. Ik neem mijn pillen altijd op tijd in en elke dag. Ik heb wel droogseks gehad met de slipjes nog aan. Hij is niet klaargekomen maar hij had wel voorvocht. Ik heb dus de hele week geen doorbloeding gehad, enkel bruine afscheiding. Vrijdag heb ik dan nog laatst heel klein beetje bloed gehad maar dat was dan ook weer niet veel om het menstruatie te noemen. Ik ben naar de dokter gegaan maar volgens hem moet ik gewoon afwachten. Ik heb buikpijn en ik moet zeer vaak boeren laten. Ik heb ook plasneigingen, ik moet zo om de 10minuten op wc maar voor niets. Gisteren avond heb ik ook 2 keer overgegeven. Ik heb nu echt schrik dat ik zwangerschapssymptonen heb en daadwerkelijk ook zwanger zou zijn. Ik ben nu terug begonnen met mijn pil (1dag voor mijn stopweek gedaan zou zijn), maar ik heb nog altijd buikpijn en de klachten. Wat moet ik doen
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 april 2017 om 18:59Gewoon afwachten zoals je huisarts al zei.
Je kunt nog helemaal geen zwangerschapssymptomen hebben als je al zwanger zou zijn. Dat is veel te vroeg. Van droogseks met ondergoed aan kun je niet zwanger raken
Reageren