- Mama3516 mei 2017 om 14:50
Heb op de 3 dagen van mijn vruchtbaar slijm gevreeën . Mijn eisprong lag tss de 7de en 9de . Heb al een kleine week last van krampjes zoals menstruatie, tepels zijn ook veel gevoeliger en meer gezwollen als normaal maar zijn meestal niet pijnlijk ze worden bij t minste beetje stijf. Vorige week was mijn afscheiding ons mijn eisprong minder en plakkerige. Nu heb ik mijn baarmoedermond gecontroleerd en die is gesloten en staat beetje bollie en mijn afscheiding is een beetje meer terug en minder plakkerig er . Zou de innesteling gelukt zijn . Ik moet pas over binnen 5a 6 dagen mijn regels krijgen. Heb nooit kramprn voor mijn maandstonden en heb voor t eerst geen tussentijdse bloedingen gehad , die ik normaal wel heb
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 mei 2017 om 14:54Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Je zult het even moeten afwachten en dan aan test doen.
ReagerenMama 3517 mei 2017 om 15:02deze middag test gedaan is positief . 2de streepje is lichtjes maar is Mss doordat ik normaal pas zondag of maandag mijn menstruatie zou moeten krijgen
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2017 om 17:56Als de test positief is, dan ben je dus zwanger. Proficiat.
Reageren