Zoeken Vraag het forum

Innesteling?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eva

Hallo, ik en mijn vriend proberen om zwanger te geraken.
    2 maanden geleden ben ik gestopt met mijn pil en kreeg ik na een tijdje mijn maandstonden, dit op 16 mei. Ik ben wel regelmatig (dus 28 dagen) maar heb toch ook even berekend voor 30 dagen zodat ik wist welke dagen ik vruchtbaar was. Tijdens die periode hebben wij dus gevreeën, om de dag. Nu ben ik dus aan het afwachten tot de week van de 11e juni, in die week zou ik mijn maandstonden terug moeten hebben, al hoop ik van niet. Wat mijn vraag nu is, ik kreeg vandaag steken/krampen in mijn onderbuik rechts, dit voor enkele uren, kan dit eigenlijk de innesteling zijn? Kan je het echt voelen? Ik ben nieuwsgierig naar wat dingen, maar laat het wel op mij afkomen.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die helaas niemand kan beantwoorden. Omdat je pas mer de pil bent gestopt, kunnen je menstruaties nog onregelmatig zijn. Het zou dus ook een eisprong kunnen zijn of je menstruatie die eraan komt. Je moet er maar eens niet mee rekenen dat je zo snel al zwanger wordt.

Reageren
    Eva

Dat weet ik dat ik misschien zo snel niet zwanger word, maar het kan.. Niet dat ik zo ben maar mijn schoonzus was ook na 2 maanden zwanger bij het stoppen van haar pil, dus zoals ik zei het kan… vandaar mijn vraag…  🙂 ik wacht af maar was gewoon even nieuwsgierig

Reageren
Reageer op: Innesteling?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.