- Melanie29 april 2017 om 20:19
Ik ben ongeveer meer dan 2 maanden geleden gestopt met de pil
Had het maar 5 dagen gebruikt en gelijk na die 5 dagen achter aan weer gaan bloeden en omdat ik ziek van werd gestopt en toch wel een kindje willen hebben
Ik heb in die tijd veel seks gehad met mn man maar ik werd veel later “ongesteld” dan het hoorde maar daarvoor had ik zo erge pijn met plassen en toen werd ik ongesteld en korter dan normaal en wel veel bloed en toen begon de pijn weer paar dagen met plassen . En als ik veegde kwam er propjes met heel erg lichte kleur bloed . Nu is het opgehouden maar ik kan nu niet meer mn plas even inhouden moet gelijk rennen naar wc toe . En het drukt heel erg in mn buik ik heb elke keer gevoel alsof iets in mn buik zit heb al gestest en was negatief paar keer
Weet iemand iets wantis wel raar ik ben heel afentoe misselijk gevoelige tepels borsten en mn buik vooral alsog ik weer ongesteld kan worden terwijl ik nog dik 3 weken heb ..heb zwangerschaps symtomen maar ben het niet volgens de testen
1 reactieReagerenAnoniem30 april 2017 om 01:30Het kan ook zijn dat je een blaas ontsteking hebt of vaginale schimmel die geven ook pijn bij het plassen en pijn in de onderbuik
Reageren