Zoeken Vraag het forum

Gestopt met de pil maar ???

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Melanie

Ik ben ongeveer meer dan 2 maanden geleden gestopt met de pil

Had het maar 5 dagen gebruikt en gelijk na die 5 dagen achter aan weer gaan bloeden en omdat ik ziek van werd gestopt en toch wel een kindje willen hebben

Ik heb in die tijd veel seks gehad met mn man maar ik werd veel later “ongesteld” dan het hoorde maar daarvoor had ik zo erge pijn met plassen en toen werd ik ongesteld en korter dan normaal en wel veel bloed en toen begon de pijn weer paar dagen met plassen . En als ik veegde kwam er propjes met heel erg lichte kleur bloed . Nu is het opgehouden maar ik kan nu niet meer mn plas even inhouden moet gelijk rennen naar wc toe . En het drukt heel erg in mn buik ik heb elke keer gevoel alsof iets in mn buik zit heb al gestest en was negatief paar keer

Weet iemand iets wantis wel raar ik ben heel afentoe misselijk gevoelige tepels borsten en mn buik vooral alsog ik weer ongesteld kan worden terwijl ik nog dik 3 weken heb ..heb zwangerschaps symtomen maar ben het niet volgens de testen

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Het kan ook zijn dat je een blaas ontsteking hebt of vaginale schimmel die geven ook pijn bij het plassen en pijn in de onderbuik

Reageren
Reageer op: Gestopt met de pil maar ???
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.