- Trein27 december 2016 om 15:49
Hi!
Mijn cyclus is altijd zo’n 28 a 29 dagen, en mijn ongesteldheid is altijd een volle 5 dagen (met licht bloedverlies ervoor en erna)
Mijn ongestelheid was berekend op 22 dec.
Maar op 12 december kreeg ik een bloeding van zo’n 1,5 a 2 dagen. Dit zonder ongestelheidklachten, zere borsten, buikpijn etc. én natuurlijk maarliefst 10 dagen voor mijn ongestelheid… Wat eigenlijk nooit voorkomt bij mij.. Nooit tussentijdse (doorbreek) bloedingen…Afgelopen 22 dec ben ik niet ongesteld geworden, en nog steeds niet waardoor ik beetje zit te twijfelen..
Zou een innestelingsbloeding 2 dagen kunnen duren? Met propjes?Ik slik geen pil, geen spiraal, niks.. Uiteraard heb ik wel seks gehad, anders zou ik het mij niet afvragen..
Ik snap dat een test doen uitsluitsel geeft, maar toch benieuwd wat andere hiervan denken..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 16:25Een innestelingsbloeding is zeer onwaarschijnlijk, omdat je 10-14 dagen voor de menstruatie pas de eisprong hebt. Als er dan een bevruchting zou plaatsvinden, duurt het 6-9 dagen voordat er een innesteling plaats vindt. Het zou eventueel een ovulatiebloeding geweest kunnen zijn.
Reageren