Zoeken Vraag het forum

Droogseks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ongeveer een maand geleden hebben mijn vriend en ik allebei droogseks gehad. We waren allebei naakt en hij is met zijn piemel over mijn vagina gekomen. Er was voorvocht aanwezig. Die dag was een dag voordat ik mijn nieuwe strip zou slikken. Het was dus aan het einde van mijn stop week. Echter was ik mijn stopweek al twee dagen eerder begonnen door de vele doorbloedingen. Is het mogelijk dat ik zwanger kan zijn geraakt?
    Alvast erg bedankt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de stopweek niet langer heeft geduurd dan 7 pilvrije dagen is er sowieso niks aan de hand.
    Om zwanger te raken moet er toch echt sperma in je vagina terecht komen.

Reageren
    Anoniem

Beste Tandor,

Het zou kunnen zijn dat ik me op die dag een dag langer in mijn stopweek bevond. Ook zou het kunnen zijn dat ik op die dag de pil ben vergeten te slikken en de dag erna verder ben gegaan met het slikken van de strip tot deze af was. Ik weet het niet meer precies maar ik heb de strips nagekeken en dit zouden de mogelijkheden kunnen zijn.
    Ook lees ik verschillende standpunten over het zwanger raken van voorvocht. U zegt dus dat je alleen zwanger kan raken als sperma (en daarmee bedoelt u sperma bij een erectie?) in je vagina is geweest. Maar ik lees ook dat het van voorvocht zou kunnen omdat daar nog enige spermacellen in zitten. We hebben echter geen seks gehad, wel tegen aan gewreven. Zou het dan kunnen dat het voorvocht dat er mogelijk tegenaan is gewreven je zwanger kan maken? Ik heb namelijk doorlekkingen bruin van kleur en lichte misselijkheid. Ik wil ook het zekere voor het onzekere nemen en daarvoor zoveel vragen. Iniedergeval zeer bedankt voor u eerdere reactie en bedankt voor u tijd.

Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de pil goed gebruikt. Als je dat niet doet kun je ze net zo goed niet nemen want dan is ze niet betrouwbaar.
    Van tegen elkaar wrijven kun je niet zwanger raken. En in voorvocht zitten in principe geen levende spermacellen. Er moet toch echt sperma in je vagina terecht komen om zwanger te raken.

Reageren
Reageer op: Droogseks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.