- Anoniem30 maart 2016 om 09:59
Hallo. Ik heb deze klachten nu al 3 jaar.
Ik ben al vele keren naar de huisarts geweest.
Hebben jullie misschien een idee?Mijn symptomen zijn:
-Moe
-Prikkelbaar
-Vaak koud
-Niet meer tegen harde geluiden kunnen
-Moe wakker worden
-Niet meer goed kunnen concentreren.Weet iemand wat dit zou kunnen zijn??
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 11:06Hoe oud ben je?
Reageren
Ben je man of vrouw?
Heb je veel stress/spanningen?Anoniem30 maart 2016 om 11:24Ik ben 13 jaar, een vrouw en heb best veel stress. Ik ben nogal een stresskip en stress overal om.
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 11:36Ik denk dat je toch vooral last hebt van stress/spanningen.
Reageren
Ga naar de huisarts en bespreek dit met je huisarts en laat je eventueel verwijzen naar een psycholoog.Anoniem30 maart 2016 om 16:29Ik denk niet dat het de stress is, want vroeger had ik minder stress. En ik heb het bijvoorbeeld ook als ik geen stress heb.
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 16:32Ga ook in dat geval toch even naar de huisarts met de klachten
ReagerenAnoniem30 maart 2016 om 19:18De huisarts doet er niks meer aan. Ben er al drie keer geweest. Al vele malen bloed laten prikken. Maar geen resultaten
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2016 om 19:55[quote]Ik ben 13 jaar, een vrouw en heb best veel stress. Ik ben nogal een stresskip en stress overal om.[/quote]
En dan denk je zelf dat het niet van de stress kan komen……. Als er iets aan gedaan moet worden zul je toch naar de huisarts moeten.
ReagerenAntje 196614 juni 2016 om 13:04Dag,
Reageren
Ik weet niet of je man of een vrouw bent. En wat je leeftijd is. Maar ik herken de klachten. Kan de overgang er mee te maken hebben?
Misschien is er ook sprake van een infectie? Al eens een bloedtest gehad?Anoniem14 juni 2016 om 13:11Sorry. Ik moet eens beter lezen.
Reageren
Denk je dat het pure mentale stress is ( problemen school of andere omgevingsfactoren) en.of lichamelijk? Menstruatie hormonen, bloedarmoede. Toch maar naar je huisarts.
Misschien.kun je ontspanningsoefeningen leren of gaan (extra) sporten.