- Elfje1228 januari 2014 om 17:44
Ik ben meisje van 19 jaar,
Heb laatste tijd vaak buikpijn en snel moe en af en toe hoofdpijn en licht in hoofd en dan ook geen eetlust.
Slaap doordeweeks tussen de 6 en 9u & in het weekend meestal 10/11u. Dus best lang.
M’n ontlasting is ook wisselend.
Ben al keer voor die buikpijn naar de dokter geweest en die zei alleen dat m’n darmen verstopt zaten en vezels moet eten.Wat kan het zijn… Soms echt nie leuk meer!
Alvast bedankt.25 reactiesReagerenAnoniem8 januari 2014 om 17:55Je zou zwanger kunnen zijn. Heb je sex gehad?
ReagerenAnoniem8 januari 2014 om 18:09Nee nog nooit.
ReagerenAnoniem8 januari 2014 om 20:15Zou graag willen weten wat t wel kan zijn?
ReagerenTandor18 januari 2014 om 20:23Je hebt nu nog andere klachten dan allen de buikpijn.
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?
Reageren
Heb je last van gewichtsschommelingen?
Heb je het advies van je huisarts wel opgevolgd?
Eet je regelmatig fruit en verse groenten?
Gebruik je veel energiedrank?Anoniem9 januari 2014 om 05:43Nee geen medicijnen drugs en bijna geen alcohol want krijg door alcohol krijg ik ook buikpijn.
Reageren
Nee dat niet wel ene keer opgezette buik en andere keer niet.
Ja gedaan maar hielp niet echt kreeg.
Eet af en toe fruit en geen energie drankenAnoniem9 januari 2014 om 13:17Ik zou toch even terug gaan naar je huisarts met je klachten en vragen voor een bloedonderzoek.
Tandor
ReagerenAnoniem9 januari 2014 om 15:20Ja ga maandag of dinsdag naar de huisarts.
Reageren
Vandaag was t wel weer heel erg, ik werk met kinderen maar als ik me zo voel ben ik niet te genieten op werk.Tandor19 januari 2014 om 15:29Laat even weten wat er uit gekomen is als je bent geweest.
ReagerenAnoniem11 januari 2014 om 18:05Pfff echt zo moe, nu ook gevoel dat ik verhoging heb maar is niet zo(vaker dat gevoel), heb bijna nooit koorts.
Reageren
Af gelopen dagen ook niet zoveel trek gehad ‘ savonds.
Donderdag echt veel hoofdpijn gehad, gister verjaardag gehad maar was zo druk voor mij.Tandor111 januari 2014 om 20:25Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Het zou met niet verwonderen als je een infectie hebt. Misschien wel Pfeiffer. Bloedonderzoek zal dat dan wel uitwijzen
ReagerenAnoniem11 januari 2014 om 20:37Ohw ik was nie jarig.
Reageren
Oké, maar voor Pfeiffer heb je toch altijd eerst keelontsteking en je moet toch met iemand contact hebben gehad die dat had.Tandor111 januari 2014 om 20:45Sorry, omdat je schreef: gister verjaardag gehad dacht ik dat je zelf jarig was geweest.
Reageren
Keelontsteking is geen must bij pfeiffer. En ja je moet met iemand in aanraking zijn geweest of met iets dat iemand in of aan z’n mond bv heeft gehad die dus pfeiffer had.Anoniem11 januari 2014 om 20:49Oké ken wel paar die t hadden of hebben.
Reageren
Iemand zei laatst ook je kan ook pds hebbenTandor111 januari 2014 om 22:08Ik vind je klachten niet echt bij PDS passen.
Reageren