- Ellen23 augustus 2012 om 20:43
Hallo, sinds een tijdje ben ik ontzettend moe. Ongeveer een 2 maanden geleden heb ik bij- en voorhoofdholte ontsteking gehad en een maand geleden was ik ook ontzettend moe, de huisarts zei dat het een nasleep was van de ontstekingen. Na een tijdje werd ik minder moe en voelde me weer goed. Totdat ik vorige week weer erg moe werd, het begon met vermoeidheid, toen diarree en misselijkheid, een zwaar gevoel in de armen en benen, benauwdheid, een zere keel, hoesten, hoofdpijn en rare rode stipjes (een soort puntbloedinkjes) in mijn hals. Weer naar de huisarts geweest en bloed laten prikken, alles was inorde, geen afwijkingen te zien in m’n bloed. Maar ik ben nog steeds ontzettend moe elke dag en de klachten worden niet minder terwijl ik niks anders doe dan rusten of slapen. Ik vind het allemaal erg vreemd… Heeft iemand een idee?
4 reactiesReagerenImke24 augustus 2012 om 12:16Hai, ontlasting gecontroleerd op parasieten?
ReagerenEllen24 augustus 2012 om 14:25Nee, dan hebben ze niet gedaan. Wat zou het dan zijn?
ReagerenOlga24 augustus 2012 om 14:29Laat eens prikken op Pfeiffer.
ReagerenTriumph10 januari 2013 om 20:44heb jij soms de hpv vaccinatie gehad en zijn de klachten daarna begonnen.
Reageren