- Maya9 maart 2025 om 17:26
Vorig jaar hartinfarct gehad . Ik was 54 jaar . Nu een jaar verder is gelukkig alles hersteld en slik nog 1 bloedverdunner . Sinds enkele weken ervaar ik na het douchen , extreme vermoeidheid zodat ik echt moet gaan liggen . Soms hersteld het maar vaak genoeg niet en ben nauwelijks in staat om bv de hond uit te laten . Het voelt alsof ik onder narcose ben geweest . Ik ben bekend met diabetes type 1 en ben ook bekend met alle soorten van vermoeidheid . Maar deze extreme vermoeidheid is mij niet bekend alleen als ik geopereerd ben . Ik heb daardoor ook werkelijk nergens zin in .
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 maart 2025 om 17:35Ik denk dat het goed is om die klachten met de cardioloog te bespreken. Bel maandag even met de poli cardiologie en bespreek het.
ReagerenSuus9 maart 2025 om 17:35Dan lijkt het mij verstandig dat met de huisarts te bespreken
ReagerenMaya9 maart 2025 om 18:42Dank je John voor de reactie . Moet ik mij zorgen maken ? Ik heb gelukkig m’n hypochondrie onder controle hoor .
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2025 om 19:15Daar kan ik je geen antwoord op geven. Maar ik vind het wel verstandig om de cardioloog over de klachten op de hoogte te stellen. Die kan dan bepalen of onderzoek nodig is
ReagerenMaya29 april 2025 om 23:48Ik heb contact opgenomen met de cardioloog en nee deze klachten staan niet in relatie met m’n hart . Ik heb bloed laten prikken via de huisarts . HB is goed maar de ferritine is erg laag 13 …
Daarnaast heeft hij ook een waarde laten bepalen of er sprake is van hartfalen en deze is licht verhoogd . Dat roept bij mij vragen op . Ook is m’n nierfunctie gedaald . Ik heb 51 jaar diabetes type 1 .
Mijn bezinking mag tot 30 zijn maar is 31 . CRP is uitstekend . Wat kan dit betekenen ?
ReagerenSuus30 april 2025 om 08:55Wat dat bij elkaar kan betekenen, is aan je arts om met je te bespreken, het bespreken van uitslagen is hier niet toegestaan omdat dat voorbehouden is aan een arts en die is hier helaas niet aanwezig op het forum.
Reageren