Zoeken Vraag het forum

Extreme vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maya

Vorig jaar hartinfarct gehad . Ik was 54 jaar . Nu een jaar verder is gelukkig alles hersteld en slik nog 1 bloedverdunner . Sinds enkele weken ervaar ik na het douchen , extreme vermoeidheid zodat ik echt moet gaan liggen . Soms hersteld het maar vaak genoeg niet en ben nauwelijks in staat om bv de hond uit te laten . Het voelt alsof ik onder narcose ben geweest . Ik ben bekend met diabetes type 1 en ben ook bekend met alle soorten van vermoeidheid . Maar deze extreme vermoeidheid is mij niet bekend alleen als ik geopereerd ben . Ik heb daardoor ook werkelijk nergens zin in .

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het goed is om die klachten met de cardioloog te bespreken. Bel maandag even met de poli cardiologie en bespreek het.

Reageren
    Suus

Dan lijkt het mij verstandig dat met de huisarts te bespreken

Reageren
    Maya

Dank je John voor de reactie . Moet ik mij zorgen maken ? Ik heb gelukkig m’n hypochondrie onder controle hoor .

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je geen antwoord op geven. Maar ik vind het wel verstandig om de cardioloog over de klachten op de hoogte te stellen. Die kan dan bepalen of onderzoek nodig is

Reageren
    Maya

Ik heb contact opgenomen met de cardioloog en nee deze klachten staan niet in relatie met m’n hart . Ik heb bloed laten prikken via de huisarts . HB is goed maar de ferritine is erg laag 13 …

Daarnaast heeft hij ook een waarde laten bepalen of er sprake is van hartfalen en deze is licht verhoogd . Dat roept bij mij vragen op . Ook is m’n nierfunctie gedaald . Ik heb 51 jaar diabetes type 1 .

Mijn bezinking mag tot 30 zijn maar is 31 . CRP is uitstekend . Wat kan dit betekenen ?

Reageren
    Suus

Wat dat bij elkaar kan betekenen, is aan je arts om met je te bespreken, het bespreken van uitslagen is hier niet toegestaan omdat dat voorbehouden is aan een arts en die is hier helaas niet aanwezig op het forum.

Reageren
Reageer op: Extreme vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.