Zoeken Vraag het forum

Pijn in rug/moeite met ademhalen + vermoeidheid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pien

Bezoek eens een chiropractor!

Anoniem

ik heb ook al een jaar last van me rug .
    ene moment niet ander moment juist wel heel lang.
    ik heb ook probelemen met benouwdheid en diep moeten inademen .
    ik heb ook last van vermoeidheid waardoor ik ook normaal slaap.
    ik ben ook meerdere x naar de dokter geweest maar bij mijn was ook alles goed snap er zelf ook niks van want deze pijn en de rest doet mijn veel iritatsie opbrengen groetjes Nathalie polak

Reageren
    Anoniem

Is er al iets gevonden bij je?

Reageren
    Marijn

Ik heb echt precies dezelfde klachten als dat jij hier omschrijft! Ben je al wat meer te weten gekomen over je problemen? Voor mij is het leven erg moeizaam zo en erg pijnlijk. Loop nu bij de mensendieck. Misschien is dat ook wat voor jou? Kan je me laten weten als je al wat wijzer bent geworden? Succes!! Mijn email adres is [email protected]

Reageren
    Floris

hallo daar,

ik ben 14 jaar en heb de zelfde probleem, ik denk dat het komt door spastische neus. Dit is slecht voor Mn concentratie en de hele dag pijn is ook niet fijn.

ik mag nog niet naar sportschool maar ik heb wel een goede conditie, ik haal ook altijd 10en op de piepjestest. Klachten zijn, nek rug schouderbladen, soms ook pols omdat die onderdruk staat door Mn schouders en dus Mn armen. Een paar maanden terug kreeg ik ook steken in Mn longen af en toe. Als ik ademhaal doet me nek zeer en voel ik een neus die verstopt is maar ook weer  niet. Help me.

Reageren
    B. Smit

De symptomen komen ook overeen met de ziekte van Bechterew.

Reageren
Reageer op: Pijn in rug/moeite met ademhalen + vermoeidheid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.