- Lieke3 juni 2018 om 23:33
Hi iedereen, ik ben al sinds vorig jaar januari ongeveer “verkouden”, het houdt maar niet op en ik ben ook al een lange tijd heel erg vermoeid. Sinds een half jaar heb ik ook dat ik vaak moeite heb met ademhalen (in inspanning maar ook in rust) terwijl ik een prima conditie heb, hierdoor moet ik soms pauzes nemen met sporten omdat ik geen lucht meer krijg en dan ook misselijk wordt. Misselijk wordt ik overigens ook op random momenten als ik bvb in bed lig. Ook heb ik veel steken in mn borst rondom mijn longen en ribben, dit in rust maar ook in inspanning. Ik heb al een allergietest, hyperventilatietest en een ct-scan van mijn hoofd gehad, hier is niks uit gekomen. Nu heb ik sinds een week een astma puffer, maar ik merk hier geen effect van, want heb nogsteeds dezelfde klachten. Zou iemand weten wat het zou kunnen zijn of iemand die dezelfde soort klachten heeft die misschien kan helpen? Ik loop nu al sinds februari bij de huisarts en kno-arts alleen er is nog geen vooruitgang geboekt, terwijl de klachten alleen maar verergeren.