- Anononiem15 september 2018 om 18:37
Hoi, ik ben laatst naar de huisarts geweest met de klachten dat ik heel moe en zwak en duizelig ben. Nu heb ik bloed laten prikken me hartfilmpje gemaakt etc etc… Nu ging ik eergister naar de huidarts voor de uitslag en alles bleekt in orde te zijn, ijzer waarde en vitamine b12 enz was allemaal goed maar nu weet ik nog steeds niet waardoor het komt. ik voel me nog steeds futloos en moe en duizelig weet iemand wat het kan zijn?!
1 reactieReagerenCatootje17 september 2018 om 15:50Misschien eens advies vragen op natuurgeneeskundig gebied. Zo kan je voedingspatroon een rol spelen, darmflora, eventueel candida, verzuring van je lichaam, tekorten aan diverse voedingsstoffen enz. Bloedonderzoek zegt niet heel veel over tekorten. Zo is een magnesiumtekort niet aan te tonen op bloedniveau.
beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft. De trend om minder vlees te eten kan tekorten aan aminozuren, mineralen en vitaminen leiden. Onder andere carnitine. Eventueel medicatiegebruik, inclusief anticonceptie (weet niet of je man of vrouw bent) kan ook klachten geven.
Reageren