Zoeken Vraag het forum

Trillerig, buikpijn, licht gevoel, duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Amber

Hoi,

Ik heb het laatste uurtje, halfuurtje last van buikpijn uit het niets. Moet niet ongesteld worden of iets dergelijks en heb eigenlijk ook nooit buikpijn. Dit begon ongeveer halfuur, uur geleden. Ik liep daarna naar het station na weer een dag stage, totaal niet moe maar met best nog wel wat Energie (rond uurtje of 17.00). Tijdens het lopen begon ik opeens last te krijgen van trillerigheid, en een raar gevoel in mijn benen met lopen. Voelde me duizelig en opeens erg sloom; lastig om uit te leggen. Moeite met slikken ook. De buikpijn is er nu nog steeds en het lichte gevoel in mijn handen bijv met het typen hiervan ook. Wat kan dit zijn? Ik heb hier namelijk nooit last van, en vind het maar raar.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om dat zo te zeggen… Het zou een virusinfectie kunnen zijn. Misschien een aankomende buikgriep.. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Trillerig, buikpijn, licht gevoel, duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.