- K vd W16 maart 2013 om 11:14
Deze pijn heb ik al sinds dat ik klein ben, ik kan me het ook van vroeger nog goed herinneren. de pijn komt langzaam opzetten, als ik geen rust neem (plat ga liggen) wordt het erger en erger. Gisteren een drukke dag gehad op school, een debattoernooi wat van half 9 ’s ochtends tot 10 uur ’s avonds zou duren. ik heb me groot proberen te houden, maar dit had ik beter niet kunnen doen. Het begon rond 2 uur. Voor het eten al even naar huis geweest om te gaan zitten, hierdoor is het een heel klein beetje gezakt. Na het eten ben ik opgehaald. ik liep krom van de buikpijn, en wist echt niet meer wat ik moest doen. Thuis de trap op gestrompeld en gelijk in bed gaan liggen. Als ik plat op mijn buik lig zakt de pijn meteen weg. als oorzaak werd door mijn ouders altijd gezegd dat ik ‘oververmoeid’ was en dat mijn lichaam aangaf dat ik rust moest nemen. Nu heb ik eergisteren een drukke dag gehad, zowel fysiek als mentaal. (vroeg uit bed (5:45), veel nieuwe indrukken) de enige nacht dat ik minder dan 8 uur geslapen heb. de rest van de dagen heb ik ongeveer 9 uur geslapen, de nacht erna 9,5 uur en vannacht 13 uur maar het is voor de eerste keer nog niet weg na een goede nacht slapen, en zo erg als gisteren had ik het nog nooit gehad. Het doet pijn over de hele breedte van mijn buik, vlak onder de ribben. vooral in het midden, wat ook helemaal op zet. Herkent iemand toevallig deze pijn, of is er misschien iemand anders die al snel ‘oververmoeid’ of gewoon heel moe is?
1 reactieReagerenHeleen18 maart 2013 om 13:06Hai, en er is nog nooit een maag-darm onderzoek gedaan?!
Reageren