Zoeken Vraag het forum

Last van spiraal na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu ongeveer twee jaar de mirena spiraal. Word nog redelijk vaak ongesteld, en dan heb ik soms nog wel last. Soms nadat ik seks heb gehad met mijn vriend dan op het laatste moment krijg ik ontzettende steken op de plek waar normaal ook ongesteldheid pijn zit. De pijn is zo erg dat ik alleen in foetushouding kan huilen. Bewegen, zitten of staan zit er allemaal niet in. Behalve dat de pijn vervelend is vraag ik mij af of ik me zorgen moet maken..
    gr patty

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga even naar de huisarts en laat even checken of de Mirena nog op de goede plek zit.

Reageren
    Anoniem

Ik heb het vaker gehad en in de tussentijd geen last gehad. Als de spiraal op een verkeerde plek zit dan zou ik daar wel langer last van hebben toch?
    -patty

Reageren
    John (moderator)

Het zijn in ieder geval klachten om mee naar de huisarts of gynaecoloog te gaan.

Reageren
    Anoniem

ik heb hier ook heel erg last van. Heb de mirena spiraal nu 3/4 maanden elke keer na of tijdens de seks raakt mijn partner de baarmoedermond (dat denken we) en ga ik door een helse pijn. De gynacoloog heeft echo gedaan maar zegt dat alles er goed uit ziet en dat de spiraal nog steeds goed ligt. Ik weet niet wat ik nu moet. Er uit halen vind ik ook zonde aangezien het plaatsen echt geen pretje was. (Nog nooit zoveel pijn in mijn leven gevoeld). 

Reageren
    JN28

Als je dat al pijn noemt, dan weet je niet wat echte pijn is. Ik zou dan het krijgen van een baby even uitstellen.

Reageren
    heehallo

Ja. Goh. daar is een spiraal toch voor?

Reageren
    pip

Hoi
    Ik heb net hetzelfde, heb nu al 5 jaar een spiraaltje en heb dit nu met mijn 2de vooral. Mijn gyno heeft nagekeken en alles zit juist. Dus ik zit ook zonder antwoord. Haar theorie was dat mijn baarmoeder samentrok waardoor de pijn ontstaat

Reageren
Reageer op: Last van spiraal na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.