- Aapje12319 augustus 2015 om 16:00
Hoihoi!
Ik ben twee weken terug met de pil begonnen en sinds dag 1 heb ik last van bruine afscheiding en irritatie bij vagina. Met zitten deed het pijn en fietsen ging ook niet echt lekker.
De irritatie begon na het aanraken, en het ging enorm jeuken. Soa kan amper want ik doe het altijd veilig. Maar de irritatie is nu gelukkig bijna over maar wil even weten of dat er bij hoorde.
Maar de bruine afscheiding blijft maar komen en het begint nu langzaam rood te worden. Ik hoef nog maar 2 wekend e pil te slikken, normaal werd ik ongesteld aan het eind of begin van de maand. En dat is nog lang niet zo..
Kan iemand mij uit de brand te helpen, want ik begin nu best wel te stressen nu het meer rood begint te worden. En er zitten ook propjes bij..
Alvast bedankt
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2015 om 17:21Tijdens de eerste maanden van het pilgebruik, kunnen er onregelmatige bloedingen optreden. Dat kun je ook in de bijsluiter vinden.
De irritatie en het jeuken kan een schimmelinfectie zijn. Als die klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts
Reageren