- Natasja8 november 2020 om 09:06
Dit probleem heb ik sinds mijn bevalling regelmatig. Doms duurd het twee maanden. De andere x heb ik het ok de twee weken. Ik heb dan last van irritatie aan de clitoris en de ingang van mn vagina is dan rood, droog, jeukend vooral en licht branderig als ik eraan zit.
Ik draag zelf vaak spijkerbroeken en leggings. Maar ik draag geen ondergoed.
Zou het aan dr spijkerbroeken kunnen liggen en leggings dat deze te strak zitten. Of omdat ik geen ondergoed draag?
Vandaag voort eerst sudocreme gesmeerd van me dochtertje. En dit helpt zeker iets tegen de jeuk. Ben het best zat aan het worden en ik zou er Graag vanaf zijn.
Heeft u tips? Heb een nieuwe dokter en die vent bevalt me niet. Dus vermijd de dokters bezoeken het liefst.
Hoor het graag,
M. V. G.
Natasja
John (moderator)
8 november 2020 om 15:13“Ik draag zelf vaak spijkerbroeken en leggings. Maar ik draag geen ondergoed.” Dat schuurt dan dus de hele dag op je huid
ReagerenNatasja10 november 2020 om 12:12Normaal had ik hier ook geen last van. Doe dit al zeker 18 jaar. Pas na mijn bevalling kreeg ik hier regelmatig last van. Maar ik zal wat ondergoed aanschaffen. Kijken of het helpt.
ReagerenAdviesuur Lisa Groothandel27 juli 2022 om 12:32Je kunt bij een vaginale schimmelinfectie je vagina en schaamlippen LET OP niet in vagina alleen er om heen sudocreme smeren dat verzacht de pijn en helpt een goede balans terug te vinden
ReagerenCatootje28 juli 2022 om 08:21@Adviesuur, candidaovergroei ontstaat alleen in je darmen en bij oestrogeendominantie kan het ook verergerd worden. Lokaal behandelen heeft dus weinig nut. Beter oorzaken aanpakken, waaronder ook voedingspatroon. Pilgebruik kan het uitlokken.
ReagerenIsa22 augustus 2022 om 23:21Ik heb een branderig gevoel daar beneden heb voor het eerst seks gehad en weet nu niet wat ik moet doen want het ging best ruw en nu brand het steeds met het plassen. Ook als ik niet plas. Wat zou ik kunnen doen?
ReagerenJohn (moderator)
22 augustus 2022 om 23:25Voor de eerste keer seks en dan meteen ruw…
Reageren
Kijk eens hoe het er uitziet “daar beneden” … dat zal even moeten herstellen danAnoniem29 maart 2024 om 19:46Ik heb sinds 2 dagen ontzettende last van mijn schaamlippen. Deze zien ook een beetje rood en opgezwollen. Het gekke is, is dat de pijn voornamelijk aan de linkerkant van mijn schaamlippen zit. Verder doet plassen hierdoor ook pijn. Zou sudocreme hierbij kunnen helpen..?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2024 om 20:01Je zou het kunnen proberen
ReagerenAnoniem12 februari 2025 om 22:54Heeft iemand tips voor bultjes naast de vagina?
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2025 om 23:07