- anoniem6 juli 2011 om 19:23
Hallo, sinds ander half jaar heb ik last van een geïrriteerde vagina. Dit krijg ik elke keer tijdens of vlak na de menstruatie. Het jeukt heel erg en soms brand het tijdens het plassen. ’s nachts jeuk ik het wel eens onbewust open en het irriteert vaak bij fietsen. Ik heb al een tijdje een vaste vriend, voor onze relatie hebben we beide een soa test gedaan. Op het moment is het nog geïrriteerder en doet het ook zeer als we sex hebben. Nu heb ik niet alleen rondom mijn vagina pijn maar ook binnenin, wat kan dit zijn? Kan deze irritatie ook beïnvloed raken, dat ik destijds veranderd ben van pil (ongeveer anderhalf jaar geleden)?
2 reactiesReagerenano6 juli 2011 om 21:33misschien is het herpes als je ook blaren/ zweertjes krijgt kan dit heel goed.
ReagerenEvelyne6 juli 2011 om 22:04Je vertelt dat jullie beiden een SOA-test hebben gedaan voor jullie relatie. Was de uitslag voor jullie allebei goed? En hebben jullie erna alleen met elkaar seks gehad?
Reageren
Dat deze klachten een gevolg kunnen zijn van een wijziging van jouw anticonceptie, anderhalf jaar geleden, en dat de klachten sinds die tijd voortduren, lijkt een waarschijnlijk verklaring.
Ik vind de idee van herpes niet voor de hand liggen gezien de symptomen, en de test die jullie gedaan hebben.