Zoeken Vraag het forum

Help! Melkachtige, zure afscheiding na seks en sport

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kyara

Dag allemaal,

Ik heb nu sinds een aantal maanden last van afscheiding. Tijdens het sporten of de seks, komt er veel melkachtige en zuur smakende afscheiding uit mijn vagina. Dit hindert mij in mijn seksuele activiteiten. Mijn vriend heeft hier ook last van. Soms gaat dit samen met witte klontjes die achterblijven. Het ruikt niet.
    Bovenstaande besproken met gynaecoloog, hij gaf aan geen medische oorzaak te kunnen vinden (na testjes) en het misschien aan mijn voeding oid lag maar daar niet veel van af wist..

Wie o wie kan mij helpen?! Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Liefs,
    Kyara

1 reactie
    Reageren
    Arts 1

Beste Kyara,

Het kan komen door de spermacellen die eerder in je vagina zijn geëjaculeerd. Die kunnen verouderen, zurig en klonterig worden.

Je kunt 2 dingen doen, namelijk, voorlopig niet in je vagina laten ejaculeren of je haalt een pompje bij de drogist zodat je intern schoonmaakt tijdens het douchen.

Reageren
Reageer op: Help! Melkachtige, zure afscheiding na seks en sport
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.