- Loveisintheair10 juni 2013 om 08:41
Een paar maanden heb ik last van veel witte afscheiding. Ik had er eerder nooit last van.
Tijdens seks voel ik zelfs niets meer als we even bezig zijn en als het te nat word. En dat is ook heel vervelend voor mijn vriend. Volgens mijn huisarts is alles in orde. Wat kan ik er zelf aan doen om dat te verminderen? Dat is niet alleen bij seks. Maar dat verpest het vind ik, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zit ermee in.5 reactiesReagerenLana11 juni 2013 om 11:53Ik zou GynoDaktarin smeren.
ReagerenLoveisintheair11 juni 2013 om 22:03Helpt dat echt? Das zo vervelend, ik zou alles kunnen uitproberen.
ReagerenQuote12 juni 2013 om 18:55Ik heb last van vaginale afscheiding
Reageren
http://thuisarts.nl/vaginale-afscheiding/ik-heb-last-van-vaginale-afscheidingAnoniem10 maart 2014 om 00:27Hoi,
ik heb hier nu ook last van en mijn dokter heeft me al 3 x antibiotica gegevem en mijn vriend zelfs ook omdat hij er van overtuigd is datvhet een bacterie is… maar de klachten houden nog steeds aan?Hoe heb jij dit opgelost??
ReagerenJohn (moderator)
10 maart 2014 om 00:29Als de klachten blijven aanhouden, de huisarts het niet kan oplossen, vraag dan om een uitstrijkje of een verwijskaart naar de gynaecoloog.
Reageren