- meidmetprobleem5 augustus 2013 om 22:29
Sinds ongeveer 6 maanden geleden doen mijn vriend en ik het zonder condoom. Sinds die eerste keer heb ik altijd de volgende dag (ongeveer 9/10 uur)nadat die in mij is klaargekomen een hele dikke sliert afscheiding. Soms wel 6 cm lang en een cm dik. Dit is nu al bijna een half jaar elke keer na onveilige seks.
Ik heb heel het internet al af gespeurd naar mensen die dezelfde klacht hebben als mij, maar heb weinig gevonden. Nou weet ik dat sperma de vagina kan irriteren en ga ook altijd gelijk naar de wc daarna. Maar weet iemand misschien wat dit kan zijn en of dit op een soa lijkt? Want omdat het de eerste keer al gelijk was denk ik van niet.
2 reactiesReagerenanoniem22 augustus 2013 om 16:03Ik heb dit ook. ga ook altijd na de seks meteen na de wc om alles eruit te laten lekken. Maar toch al ik dan sochtends wakker word loopt het er nog uit. Het is dan idd dikker en slijmerig geworden ipv vloeibaar.
ReagerenKarin22 augustus 2013 om 16:41Dat is zijn sperma. Beter is om na de seks meteen te plassen en even te douchen. Wel zo fris.
Groetjes
Reageren