Zoeken Vraag het forum

meno pauze na verwijderen van 1 eierstok ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste ,

ik ben in januari na 7 maanden pijn lijden geopereerd en daaruit bleek dat ik een rote eierstok had die er voor zorgde dat ik uren na een orgasme op het toilet zat met emmer tussen men benen om te spuwen en terwijl hele harde stoelgang te maken . Nu is dit probleem nog niet helemaal over , ik heb nog steeds pijn na een orgasme maar ik moet gelukkig niet meer spuwen . Nu krijg ik wel andere medische problemen , opgezwollen buik echt net 6 maand zwanger ! een baksteenmaag , vapeurs ineens zweten , en ook mijn tepels doen echt pijn alsof er in geprikt word . als ik evne google kom ik steeds uit op meno pauze maar ik pijn pas 29 ! kan het door dat ik nu 1 eierstok mis dat ik toch in de meno pauze ga , morgen mag ik langs de huisarts maar mss kan er mij iemand hier al wat raad geven en me gerust stellen .

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat je eerder in de overgang komt, maar eigenlijk zijn de klachten daast toch wel wat fors voor. In ieder geval goed dat je naar de huisarts gaat.

Reageren
Reageer op: meno pauze na verwijderen van 1 eierstok ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.