Zoeken Vraag het forum

help! baarmoeder dicht eierstok groot!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • konijntje123

hallo forumleden, ik zit al een paar dagen met wat vragen,

ik ben voor anderhalf week terug na de dokter gegaan, om de mirena te plaatsen, die probeerde dit bij mij maar dit luktte haar niet, ze zei heel onrustig. ‘ik kom er niet in, dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.’ jullie snappen vast dat wanneer de dokter dat verteld, je echt wel ff heel hard schrikt.

ze heeft me toen direct doorverwezen met spoed na de gynecoloog. ik kon de volgende morgen daardoor direct terecht.

eenmaal daar aangekomen op die comfortabele stoel bij de gynecoloog.
    Maaktte ze een inwendige echo, en zag iets op het scherm, waarvan ze zei, jou eierstok is groot en erg actief. ik wil nog even wachten met de mirena want vertrouw het niet.

ze verteldde me dat ik op 10 april weer moest komen en die ochtend (van 10 april) een zwangerschapstest moest doen. want als ik dat nu zou doen zou het geen effect hebben.

oke’toen kloptte me hart volgens mij wel 1000 x zo hard.

maar goed, het komt er dus op neer dat ze me weer weg hebben gestuurd zonder enig idee wat ik heb.

dus ik vroeg me af of andere mensen misschien ook zoiets herkennen als iets van een gesloten baarmoeder en 1 actieve eierstok die wat groter is ?

ik zit namelijk behoorlijk in de stres !

bedankt voor jullie tijd om dit ff door te lezen,

en sorry voor sommige spelfouten (dyslecktisch)

groetjes een onzeker konijntje !

1 reactie
    Reageren
    Ikke

Hallo Konijntje, vraag een second opinion aan! En als een spiraal niet gaat, overweeg dan een Implanon.

Ikke

Reageren
Reageer op: help! baarmoeder dicht eierstok groot!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.