- femkeejj26 december 2014 om 22:29
hallo
ik heb een maand of é geleden een schimmelinfectie gehad. en heb daarvoor pilletjes moeten innemen. dit is verdwenen ik had geen last meer. tot paar weken terug kreeg ik weer jeuk af en toe maar niet hevig. toen ben ik last beginnen krijgen aan de ingang van mijn vagina. het doet pijn als de penis van mijn vriendje er in gaat soms onverdragelijke pijn maar eens we bezig zijn is de pijn wel nog draagelijk ik heb een witte afscheiding die schilfert. soms als ik seks heb heb ik ook steken in mijn buik ik durf hier met niemand over te spreken en weet niet wat te doen zo bang dat dit een soa is! :s4 reactiesReagerenfemkeejj26 december 2014 om 22:33de ingang van mijn vagina staat ook beetje opgezwollen
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2014 om 22:50Heel goed mogelijk dat de schimmelinfectie weer terug is of niet helemaal weg was.
Reageren
Het kan zijn dat je vriendje ook die schimmelinfectie heeft en je dus weer besmet.
Het beste is om alle twee iets daaraan te doen. Ga dus even terug naar je huisarts.femkeejj26 december 2014 om 22:54maar ik betwijfel fel dat dit een schimmelinfectie is doordat dit heel anders is dan vorige keer. veel jeuk heb ik niet. en heb echt alleen maar pijn als hij zijn penis er insteekt. het staat ook wat dit aan de ingang van mij vagina. ik durf hem hierover niets te vertellen.
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2014 om 23:03Ga dan in ieder geval naar je huisarts en laat er naar kijken.
Reageren