Zoeken Vraag het forum

vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • femkeejj

hallo
    ik heb een maand of é geleden een schimmelinfectie gehad. en heb daarvoor pilletjes moeten innemen. dit is verdwenen ik had geen last meer. tot paar weken terug kreeg ik weer jeuk af en toe maar niet hevig. toen ben ik last beginnen krijgen aan de ingang van mijn vagina. het doet pijn als de penis van mijn vriendje er in gaat soms onverdragelijke pijn maar eens we bezig zijn is de pijn wel nog draagelijk ik heb een witte afscheiding die schilfert. soms als ik seks heb heb ik ook steken in mijn buik ik durf hier met niemand over te spreken en weet niet wat te doen zo bang dat dit een soa is! :s

4 reacties
    Reageren
    femkeejj

de ingang van mijn vagina staat ook beetje opgezwollen

Reageren
    John (moderator)

Heel goed mogelijk dat de schimmelinfectie weer terug is of niet helemaal weg was.
    Het kan zijn dat je vriendje ook die schimmelinfectie heeft en je dus weer besmet.
    Het beste is om alle twee iets daaraan te doen. Ga dus even terug naar je huisarts.

Reageren
    femkeejj

maar ik betwijfel fel dat dit een schimmelinfectie is doordat dit heel anders is dan vorige keer. veel jeuk heb ik niet. en heb echt alleen maar pijn als hij zijn penis er insteekt. het staat ook wat dit aan de ingang van mij vagina. ik durf hem hierover niets te vertellen.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan in ieder geval naar je huisarts en laat er naar kijken.

Reageren
Reageer op: vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.