- anoniem19 juli 2011 om 15:48
Ik ben nog maagd maar soms heb ik steken in me vagina, ik weet niet wat het is, kan iemand me helpen? En kan je een geslachtsziekte oplopen als je nog maagd bent, en nog geen seksuele dingen hebt gedaan.
Bijv. als je aan eigen klaarkomen een beetje aan likt hoe het smaakt, zou dat kunnen?
gr4 reactiesReagerenCorine19 juli 2011 om 16:36Nee hoor, als je geen seksueel overdraagbare aandoening onder de leden hebt, kun je dat ook niet krijgen als je jezelf en jouw lichaamsstoffen onderzoekt en proeft, wees gerust. SOA’s krijg je door seks met anderen, en als je dat nog nooit gedaan hebt, kun je dus geen SOA hebben, of krijgen. Is jouw vraag zo beantwoord?
Reagerenanoniem20 juli 2011 om 17:47ja, alleen wat zijn dan die steken, en ik heb ook mega veel wit spul in me vagina zitten en soms komt het er dan uit in mijn onderbroek, wat kan dat zijn want het is echt veel meer dan eerst
Reageren
ik ben 14.Anoniem9 augustus 2011 om 11:25Ik denk dat je van een meisje een vrouw aan het worden bent, en dat de oorzaak hiervan jouw hormonen zijn. Dit wordt de menarche genoemd, de periode rond jouw ontluikende menstruaties.
ReagerenAnoniem9 augustus 2011 om 11:27Lees meer vragen en antwoorden over de menarche
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=menarche&sa=Zoeken#1227