- Anoniem14 september 2014 om 18:23
Ik heb vrijdagavond een tampon ingebracht en ben nadien uit geweest.
De volgende ochtend vond ik geen tampon terug.
Nu weet ik niet zeker of ik deze er die avond nog heb uitgenomen.Nu is het ondertussen zondag en heb ik sindsdien last van pijn in mijn onderbuik en sinds net heb ik ook last van een bruine afscheiding.
Ik ben nu dus erg hard aan het twijfelen of mijn tampon er misschien nog inzit.
Zelf kan ik niets vinden, maar misschien zit hij erg diep?Het probleem is ook dat ik pas vrijdag thuis ben en dus niet eerder naar een dokter kan.
Zijn er symptomen die ik in het oog moet houden of dingen die ik ondertussen zelf al kan doen?
Op internet vond ik zaken over tss, en sindsdien ben ik wel erg ongerust!
Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 18:34Het lijkt zeer onwaarschijnlijk dat die tampon er nog inzit. Erg diep kan een tampon overigens niet zitten. Een vagina is gemiddeld tussen 7 en 10 cm diep. Als je daarbij bedenkt dat een tampon zich ook nog vol zuigt, had je die dus wel tegen moeten komen.
Reageren
Wanneer is je menstruatie begonnen?Anoniem14 september 2014 om 18:56Mijn menstruatie is vrijdagavond afgelopen. Ik had die ene nog voor de veiligheid ingebracht. En ik heb zaterdag dus geen nieuwe meer ingebracht.
Op internet lees ik veel zaken over vrouwen die kwijtgespeelde tampons er door dokters moeten laten uithalen. Daarom dat ik dacht dat hij dus wel tamelijk diep kan zitten.
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2014 om 19:17De bruine afscheiding is een normaal verschijnsel. Dat is nog wat oud bloed dat alsnog uit de baarmoeder komt.
Reageren
Je zou de tampon echt wel voelen. Dus dat zal niet aan de orde zijn.