- Anoniem3 augustus 2014 om 01:54
Ik ben 14 jaar en wordt over 15/16 dagen 15 jaar en ben net ontmaagd door mijn vriendje van 18 jaar. Het deed helemaal geen pijn , het voelde een beetje vreemd maar daarna was het lekker. Maar is het normaal om op je 14e seks te hebben ?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2014 om 08:22Het schijnt tegenwoordig steeds meer “normaal” te worden, maar persoonlijk vind ik het te vroeg. Maar nogmaals: dat is mijn persoonlijke mening. Seks wordt door tieners steeds meer gezien als “iets” wat je gedaan moet hebben omdat je er anders niet bij hoort. Maar dat is een misvatting. Seks zou een andere betekenis moeten hebben.
Reageren
Ik ben beslist geen moraalprediker. Maar er zou iets meer over nagedacht mogen worden. De vele vragen van tieners op dit forum over eventuele zwangerschappen en SOA’s onderstrepen dat.
Denk goed na over de consequenties die seks kunnen hebben. En doe het vooral veilig!!!! Niet alleen i.v.m. zwangerschap maar ook SOA’s.Anoniem3 augustus 2014 om 08:41Ik heb er ook heel lang en goed overna gedacht over een paar dagen heb ik al een half jaar met deze jongen en ik mag dan wel nog 14 zijn zo voel ik me totaal niet en ik zit aan het einde van de maand ook al in mn examenjaar. Maar bedankt voor het advies.
Reageren