Zoeken Vraag het forum

ontmaagd of niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • kim

hallo,
    ik ben met een jongen naar bed geweest maar ik weet niet zeker of ik nu ontmaagd ben of niet, want hij zat wel in mij maar het deed geen pijn en ben ook niet gaan bloeden. wel hebben we echt op elkaar gelegen en hebben we neuk bewegingen gemaakt.

3 reacties
    Reageren
    Lola

Hallo Kim,
    Ontmaagden is een ‘groot woord’. Het maagdenvlies is eigenlijk maar een klein randje/ribbeltje vlak bij je vagina ingang. Je moet dat niet zien als een soort dicht vliesje dat je vagina ingang dicht, anders zou je niet ongesteld kunnen worden, tenminste wel ongesteld, maar waar moet het bloed dan uit? Dan blijft het bloed in je vagina, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Het is aan jou persoonlijk om te zeggen wanneer jij je ‘ontmaagd’ hebt gevoeld. Dat kan jouw eerste keer penetratie door een penis zijn, maar misschien heb jij jezelf al ontmaagd door te vingeren of is jouw ‘vliesje’ gescheurd door paardrijden/turnen.

Ik voelde me ontmaagd nadat ik voor het eerst seks – dus een penis in mijn vagina – heb gevoeld. Ik heb ook niet gebloed maar door het lieve gedrag van mijn toenmalige vriendje, geldt dat op de dag van vandaag als ‘mijn ontmaagding’. Ik rijd al jaren paard…

Nog vragen? Stel ze gerust.
    Liefs.

Reageren
    Emma

Hallo Kim, nu je ontmaagd bent (en ik neem aan dat je al menstrueert?!) kun je dus zwanger raken tijdens dit soort spelletjes als je geen condoom gebruikt of niet aan de pil bent. De pil beschermt je tegen zwangerschap, maar alleen een condoom tegen SOA. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

Groetjes

Reageren
    Bo

Goedenavond, ik vraag me af of ik nog maagd ben.
    Ik heb GEEN geslachtsgemeenschap gehad maar wel verl gemastrubeerd en gevingerd. Kan je daardoor ontmaagd worden?

Reageren
Reageer op: ontmaagd of niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.