Zoeken Vraag het forum

ontmaagd ja of nee ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik heb een vraag.
    als de penis in de vagina gaat tijdens her droogneuken ben je dan ontmaagd ?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de penis in de vagina gaat is het geen droogneuken meer. In principe ben je dan ontmaagd.

Reageren
    Anoniem

maar het was met onderbroek aan

Reageren
    John (moderator)

De penis was toch in je vagina of niet?

Reageren
    Anoniem

ja maar wel met onderbroek

Reageren
    John (moderator)

Als die penis in je vagina is geweest ben je in principe ontmaagd. Of daar nou een onderbroek omheen zit of een condoom of niets

Reageren
    Anoniem

Ik zou zelf zeggen van niet, ik doe dat ook wel eens af en toe droogneuken met mijn vriendin en meestal is t dan een beetje tegen haar clit aan wrijven met mijn geslachtsdeel. Als je net 2mm in haar zit terwijl je je onderbroek aan hebt zou ik t niet als ontmaagding rekenen. Het voelt toch wel iets anders als je hem direct in haar vagina stopt.

Reageren
    John (moderator)

Bij 2 mm heb je gelijk.

Als de penis verder in de vagina gaat en het maagdenvlies scheurt, ben je ontmaagd. Ook als daar een onderbroek omheen gezeten zou hebben. Het gaat niet om hoe het voelt met of zonder broek, maar of de penis in de vagina is geweest.

Reageren
    meisje

hey mijn vriend is alleen met zijn eikel in mijn vagina geweest ben ik nu ontmaagd?

Reageren
Reageer op: ontmaagd ja of nee ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.