- Anoniem15 juli 2014 om 11:16
Hallo,
Sinds een aantal dagen heb ik een bultje in mijn liesstreek, precies op de plek waar mijn ondergoed in mijn lies zit waardoor dit dus ook last geeft. Het bultje is ongeveer een centimeter in doorsnee en lijkt echt in mijn huid te zitten. Ik kan het vast pakken omdat het hard is. Nu keek ik vandaag er naar en leek het alsof er een ‘kopje’ opzat, zoals met puistjes ook wel eens gebeurd. Toen ik er in kneep kwam er ook inderdaad pus en bloed uit. Het bultje lijkt nu minder groot, maar ik vraag me af of ik er goed aan doe om toch langs de huisarts te gaan? Ik heb dit soort bultjes al vaker gehad en meestal gaan zij vanzelf weg, vandaag dus echter de ontdekking van het openknijpen. Ik wil graag weten wat het is, of ik er wat aan kan doen en of ik er nu na het open knijpen nog iets aan zou moeten doen.
Dank je wel!
4 reactiesReagerenAnoniem15 juli 2014 om 15:45Het zou een ingegroeid haartje kunnen zijn.
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2014 om 15:54Lijkt toch echt gewoon een puist.
ReagerenAnoniem15 juli 2014 om 19:42zou dan wel een recordpoging voor grootte van een puist zijn. En heb nog nooit een puist gehad met een hard knobbeltje er onder. Maar het doet al minder pijn sinds vanmiddag dus daar gaan we dan maar van uit.
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2014 om 19:55Steenpuist…
Reageren