Zoeken Vraag het forum

Pijn in vagina/ blaasklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,
    Ik heb al 5 weken last van meerdere vage symptonen waardoor ik niet meer functioneer en eigenlijk alleen maar thuis blijf, nu vraag ik me af of iemand zich hier in herkent en mij kan helpen.
    Het begon 6 weken geleden met jeuk in mijn vagina, deze jeuk verdween na 1 week maar heb nog geregeld witte afscheiding.
    Ongeveer een week daarna kreeg ik hevige aandrang , en twee dagen daarna zat ik op de hap met hevige pijn in mijn flank, conclusie was een niersteen.
    Na een week verdwenen de klachten nog niet , maar zijn ze een weekend weggeweest (de enorme aandrang) na dat weekend kwamen ze weer terug en heel heftig, zo heftig dat het elk moment voelt dat ik in mijn broek plas, weer naar de huisarts en die constateerde een blaasontsteking, ik kreeg antibiotica, ging 1 dag goed, na paar dagen kreeg ik naast aandrang ook heftige steken en pijn in vagina. naar de hap gegaan wegens de erge pijn en enkele dagen in het ziekenhuis verbleven, aandrang was nog aanwezig maar geen ontsteking, ik kreeg ook opeens tintelingen in mijn benen, ook helemaal voor onderzocht maar niks gevonden. tintelingen zijn ondertussen weg. nu kamp ik nog steeds met hevige aandrang en pijn in mijn vagina, ook heb ik nu hevige hoofdpijn. een paar dagen geleden ging het erg goed en nu is het weer verslechtert. Ik weet niet meer wat ik moet doen en ik hoop dat iemand zich hierin herkent en weet wat het probleem is.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen wat er aan de hand is. Maar ik zou wel terug gaan naar de uroloog om toch een echo te laken maken van de nieren en de blaas.

Reageren
    Anoniem

Echo van blaas en nieren is al gemaakt. over twee weken een cystocopie.

Reageren
    John (moderator)

Okay, ben benieuwd wat er dan uit gaat komen.

Reageren
Reageer op: Pijn in vagina/ blaasklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.