Zoeken Vraag het forum

jeuk en pijn vagina, jeuk dijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Anoniem

Lijkt mij eigenlijk dan ook niet.. maar ja, omdat het steeds niet weg gaat.. ga je dat toch wel n beetje denken. Maar volgens de huisarts waren er geen kenmerken te zien. dus moet daar op vertrouwen.. Ik wacht nog even af en dan bel ik de huisarts weer.

Reageren
    Anoniem

Ik ben nu ongesteld. Het is lastiger om die zalf te gebruiken. Merk dat ik er weer meer last van krijg. Ik gebruik de zalf wel, maar het irriteert nog steeds. ik heb de laatste tijd ook een dikkere buik gekregen. kan dat hier ook mee te maken hebben ?

Ik wil eigenlijk het liefst nog een keer naar de huisarts om een uitstrijkje te laten maken, zodat ik zeker weet wat er is. maar ik voel me zo’n miep om weer naar de huisarts te gaan. Ook omdat de huisarts nog elke keer gewoon zei van: “Het is een schimmelinfectie, hier heb je de zalf nog eens, en doei” . Ze ziet me weer aankomen..

Reageren
    John (moderator)

Met miep heeft dat niets te maken. Je hebt duidelijk klachten die niet overgaan. Dus ga terug naar je huisarts en vraag om een uitstrijkje of een verwijzing naar de gynaecoloog. Ziet het er op dit moment nog steeds zo onrustig uit? (rood,pukkeltjes)

Reageren
    Anoniem

Het ziet er nog steeds hetzelfde uit. Ik merk dat de zalf wel wat verzachting geeft, maar het gaat niet over. Kunnen ze in dat uitstrijkje precies zien wat er is ? En kunnen deze klachten ook op iets anders wijzen?

Reageren
    John (moderator)

Met een uitstrijkje kan in ieder geval worden gekeken wat het voor een infectie is.
    Of het een schimmelinfectie is of een bacteriële infectie. Heb je voor de rest geen andere klachten gekregen? Meer afscheiding die stinkt of afwijkende urine?

Reageren
    Anoniem

Ik ben nu een paar dagen ongesteld, maar van te voren iig geen last gehad van andere afscheiding/meer afscheiding. Ook geen afwijkende urine. Klachten zijn: jeuk, irritatie, witte puntjes op schaamlippen en rode schaamlippen , beetje rommelige buik (ben dus ook dikker geworden..) Heb een wat opgeblazen gevoel, buik staat ook meer ‘naar voren’ .

Reageren
    John (moderator)

Ga maar terug naar je huisarts en vraag om een uitstrijkje.

Reageren
    Anoniem

Oke, ga ik doen.. Wel spannend… maar ben wel blij als ik zeker weet wat het is..

Reageren
    John (moderator)

Dat snap ik. Zou ook langzaam tijd worden dat er vanaf komt.
    Laat nog even wat weten als je bent geweest.

Reageren
    Anoniem

Doe ik.

Reageren
    Anoniem

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Hij heeft nog eens gekeken, en ik had alle symptomen voor een schimmelinfectie. Dus weer zalf meegekregen en een aantal tabletjes, zodat ik dit een aantal weken kan gebruiken . Ik moet ook zeggen dat de afgelopen week de jeuk bijna weg is gegaan. ik heb alleen nog een heel schraal gevoel en op mijn binnenste schaamlippen zitten nog wat witte puntjes. Ik hoop dat met deze langere kuur alles weggaat. mocht het dan nog niet weg zijn, dan moet ik een kweekje laten maken.

Reageren
    John (moderator)

Gelukkig hebben de jeukklachten afgenomen. Ik hoop voor je dat deze kuur dan eindelijk haar werk gaat doen en dat je vanaf komt. Laat over een week mog even weten hoe het gaat. Succes 😉

Reageren
    Anoniem

Dankjewel. ik laat nog wat weten.

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Wilde even laten weten dat het nu al een stuk beter gaat! Roodheid is bijna weg, en bultjes worden ook al minder! Schraalheid ook een stuk minder. Hoop dat dit zo voortzet en dat ik er snel vanaf ben.

Reageren
Reageer op: jeuk en pijn vagina, jeuk dijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.