John (moderator)
24 mei 2014 om 16:26Dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Anoniem24 mei 2014 om 21:02Lijkt mij eigenlijk dan ook niet.. maar ja, omdat het steeds niet weg gaat.. ga je dat toch wel n beetje denken. Maar volgens de huisarts waren er geen kenmerken te zien. dus moet daar op vertrouwen.. Ik wacht nog even af en dan bel ik de huisarts weer.
ReagerenAnoniem27 mei 2014 om 19:09Ik ben nu ongesteld. Het is lastiger om die zalf te gebruiken. Merk dat ik er weer meer last van krijg. Ik gebruik de zalf wel, maar het irriteert nog steeds. ik heb de laatste tijd ook een dikkere buik gekregen. kan dat hier ook mee te maken hebben ?
Ik wil eigenlijk het liefst nog een keer naar de huisarts om een uitstrijkje te laten maken, zodat ik zeker weet wat er is. maar ik voel me zo’n miep om weer naar de huisarts te gaan. Ook omdat de huisarts nog elke keer gewoon zei van: “Het is een schimmelinfectie, hier heb je de zalf nog eens, en doei” . Ze ziet me weer aankomen..
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 19:14Met miep heeft dat niets te maken. Je hebt duidelijk klachten die niet overgaan. Dus ga terug naar je huisarts en vraag om een uitstrijkje of een verwijzing naar de gynaecoloog. Ziet het er op dit moment nog steeds zo onrustig uit? (rood,pukkeltjes)
ReagerenAnoniem27 mei 2014 om 19:17Het ziet er nog steeds hetzelfde uit. Ik merk dat de zalf wel wat verzachting geeft, maar het gaat niet over. Kunnen ze in dat uitstrijkje precies zien wat er is ? En kunnen deze klachten ook op iets anders wijzen?
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 19:29Met een uitstrijkje kan in ieder geval worden gekeken wat het voor een infectie is.
Reageren
Of het een schimmelinfectie is of een bacteriële infectie. Heb je voor de rest geen andere klachten gekregen? Meer afscheiding die stinkt of afwijkende urine?Anoniem27 mei 2014 om 19:33Ik ben nu een paar dagen ongesteld, maar van te voren iig geen last gehad van andere afscheiding/meer afscheiding. Ook geen afwijkende urine. Klachten zijn: jeuk, irritatie, witte puntjes op schaamlippen en rode schaamlippen , beetje rommelige buik (ben dus ook dikker geworden..) Heb een wat opgeblazen gevoel, buik staat ook meer ‘naar voren’ .
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 19:49Ga maar terug naar je huisarts en vraag om een uitstrijkje.
ReagerenAnoniem27 mei 2014 om 19:52Oke, ga ik doen.. Wel spannend… maar ben wel blij als ik zeker weet wat het is..
ReagerenJohn (moderator)
27 mei 2014 om 20:20Dat snap ik. Zou ook langzaam tijd worden dat er vanaf komt.
Reageren
Laat nog even wat weten als je bent geweest.Anoniem28 mei 2014 om 20:45Doe ik.
ReagerenAnoniem6 juni 2014 om 07:10Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Hij heeft nog eens gekeken, en ik had alle symptomen voor een schimmelinfectie. Dus weer zalf meegekregen en een aantal tabletjes, zodat ik dit een aantal weken kan gebruiken . Ik moet ook zeggen dat de afgelopen week de jeuk bijna weg is gegaan. ik heb alleen nog een heel schraal gevoel en op mijn binnenste schaamlippen zitten nog wat witte puntjes. Ik hoop dat met deze langere kuur alles weggaat. mocht het dan nog niet weg zijn, dan moet ik een kweekje laten maken.
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2014 om 09:40Gelukkig hebben de jeukklachten afgenomen. Ik hoop voor je dat deze kuur dan eindelijk haar werk gaat doen en dat je vanaf komt. Laat over een week mog even weten hoe het gaat. Succes 😉
ReagerenAnoniem6 juni 2014 om 16:04Dankjewel. ik laat nog wat weten.
ReagerenAnoniem7 juni 2014 om 19:20Hallo,
Wilde even laten weten dat het nu al een stuk beter gaat! Roodheid is bijna weg, en bultjes worden ook al minder! Schraalheid ook een stuk minder. Hoop dat dit zo voortzet en dat ik er snel vanaf ben.
Reageren