Zoeken Vraag het forum

jeuk en pijn vagina, jeuk dijen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo,

Ik heb al een aantal keer erge jeuk witte puntjes op mijn vagina gehad. Steeds van dokter schimmelbehandeling gekregen. Laatste keer werd de jeuk wat minder, maar witte puntjes blijven. Ook krijg ik nu erge steken in mijn vagina. En mijn dijen beginnen aan binnenkant ook te jeuken. ik heb voor volgende week dinsdag een afspraak staan bij de dokter. Maar ben bang voor wat het dan kan zijn? Of toch een hardnekkige schimmelinfectie….?

61 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan inderdaad een hardnekkige schimmelinfectie zijn. Wellicht moeten er iets forsere middelen worden ingezet. Maar even afwachten tot dinsdag.

Reageren
    Anoniem

oke, dan vraag ik dinsdag aan huisarts of een sterkere kuur nodig is. Die bultjes worden allemaal sliertjes.. lijken net op wormpjes.. maar dit hoort ook misschien bij candidainfectie.. ik zal afwachten tot dinsdag en dan ben ik benieuwd wat de huisarts zegt.

Reageren
    Anoniem

Ik heb tegen een goede vriendin vertelt waar ik last van heb, maar zij had gehoord dat het ook kanker kon zijn? Dat je daar ook witte puntjes had en jeuk/schraalheid. Ik weet dat het allemaal maar speculaties zijn en dat ik de dokter dinsdag af moet wachten. maar dat duurt nog zo lang,en ik ben nu echt bang geworden….. het klinkt misschien stom , maar mijn hersenen maken nu overuren.. zou het dat kunnen zijn..??

Reageren
    John (moderator)

Wat een onzin !!

Reageren
    Anoniem

ow echt? ik ben blij als het dinsdag is.. merk echt dat ik me steeds drukker maak over de situatie.

Reageren
    John (moderator)

Dat begrijp ik wel. Zeker als je ook nog zo’n nonsens verteld krijgt.

Reageren
    Anoniem

maar vraag me wel af hoe ze er dan bij komt.. raar.. ik zal eens navraag doen.

Reageren
    Anoniem

dokter zei dat het toch een schimmelinfectie was. het was al een stuik rustiger dan de vorige keer zei ze. ik moest wat meer geduld hebben. heb weer creme voorgeschreven gekregen. voor zowel inwendig als uitwendig gebruik. er was geen reden tot denken van iets anders.chlamydia kon evt het zijn, omdat dit later tot uiting kon komen (heb half jaar geleden voor het laatst onveilige seks gehad met toenmalige vriend) . maar zij zei dat er geen reden was om dit te denken, de klachten waren echt van de schimmelinfectie zei ze. Ik moest meer geduld hebben tot het helemaal over was. ik hoop dat het snel helemaal over is..

Reageren
    John (moderator)

Dan wens ik je in ieder geval beterschap.
    Laat over enkele dagen even weten hoe het gaat.

Reageren
    Anoniem

fijn dat ik mijn verhaal kan doen.

Reageren
    John (moderator)

Daar is dit forum voor bedoeld. 😉

[i]Als de site en het forum bevalt, vertel het verder, als dat niet zo is vertel het ons zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen.[/i]

Reageren
    Anoniem

hallo,

het jeukt niet meer. Het voelt nog wel wat schraal en de witte puntjes zijn er ook nog. Ik heb nog een extra kuur gekregen, maar dokter zei dat ik het beter even zo kon laten en dus niet de zalf kan gebruiken..

Reageren
    John (moderator)

Dat scheelt dan toch een slok op een borrel.
    Geef het even de tijd om te herstellen. Dat schrale gevoel en de puntjes zullen ook weggaan. Wees wel even wat terughoudend met gebruik van badschuim e.d. in je schaamstreek.
    Laat over een week even weten hoe het dan gaat.

Reageren
    Anoniem

geduld is niet mijn sterkste punt maar ga mn best doen! Is het slim om toch die zalf te gebruiken of gewoon nu even afwachten?

Reageren
Reageer op: jeuk en pijn vagina, jeuk dijen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.