- Anoniem11 maart 2014 om 02:43
Een tijdje is het nu heel raar aan het gaan in het vaginale gebied. De clitoris heeft een ernstige irritatie, er is jeuk tussen de schaamlippen en er is ook een soort van witte afscheiding tussen de schaamlippen en rondom de clitoris. Dit witte spul komt echter niet uit de vagina. Want als ik een tampon in heb dan zit het witte spul er nog.
Ook is er sinds kort jeuk bijgekomen rondom de anus.
En is ook de ontlasting niet goed.
Als ik een vinger in de vagina steek dan kan ik achterin ronde bolletjes voelen. Dit heb ik nooit eerder gevoeld. Dit blijkt de ontlasting te zijn in harde ronde bolletjes.
Als je dit op internet nazoekt dan lijkt het erop dat je poep te hard is en te weinig vocht heeft. Ongezond eten, stress, wat zal het zijn.
Ik heb geen nieuwe medicijnen en heb geen antibiotica kuur gehad.
Ook is de jeuk rondom de anus en vooral voorin de anus voelbaar. Alsof er korreltjes blijven hangen in de sluitspier en dat dit irriteert.Ook heb ik een tijdje lang last gehad van een soort van netelroos aan mijn been en arm. Zou het kunnen dat de boosdoener hiervan zich doorgezet heeft naar andere lichaamsdelen en daardoor nu rondom mijn vagina bezig is?
Ik word gek van de jeuk en het feit dat mijn clitoris roos, gezwollen en pijnlijk is dat kan ook geen goed teken zijn.
Ik weet niet wat het kan zijn.
En wat ik eraan kan doen.
Een vaginale schimmel lijkt het me niet.
Iemand een idee?4 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 maart 2014 om 08:32Het zou toch een candida infectie kunnen zijn. Ga naar je huisarts.
ReagerenMvdB13 mei 2021 om 21:24Het is al even geleden, maar ik ben benieuwd wat het was en wat de oplossing was….
ReagerenNik19 oktober 2023 om 11:24Ook ik hoor graag het antwoord. Heb hetzelfde. Alles getest, allemaal negatief. Help!
ReagerenRiella10 april 2026 om 02:59Heb dit al 10 jaar en laat dit niet meer onderzoeken want ze het geen enkele resultaat opgeleverd. In de clitoris witte substantie zoals (talg)? het is pijnlijk en branderig gevoel en moeilijk proper te maken met oorstokje. Komt steeds terug. Teneinde raad
Reageren