- Anoniem3 januari 2014 om 20:34
Hey. Ik heb iets heel raars in mn vagina. Ik kwam dr een jaar geleden. Achter toen ik mn tampon dr uit haalde. Mn tampon zat vast aan een lus vormig vlees iets en ik moest het met een spiegel los maken en toen zag ik dat dat ding een stukje uit mn vagina hing. Na een paar dagen verdween die weer. Nu had ik van de week weer sinds lange tijd seks en ging zijn piemel door dat lusje heen en toen bleef het een paar uur bloeden. Dat heb ik nu iedere keer met seks en het dot zo veel pijn.. Ik wil echt weten wat het is..
5 reactiesReagerenAnoniem3 januari 2014 om 20:40Hoe oud ben je?
ReagerenAnoniem3 januari 2014 om 20:47Ik ben 19.
ReagerenTandor13 januari 2014 om 21:10Het zou een restje van het maagdenvlies kunnen zijn. Soms is het maagdenvlies iets dikker dan normaal waardoor er iets achterblijft. Ik zou je aanraden om even naar de huisarts te gaan en even te laten controleren.
ReagerenAnoniem3 januari 2014 om 21:22Hmm nee ik denk het niet. Het is echt een dik lang draadje dat volgens mij van diep van binnen komt..
ReagerenTandor13 januari 2014 om 21:26Dan toch maar even bij de huisarts langs om te kijken wat het is.
Reageren